Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
finns det ingen du kan lifta med då geka??
Geka... vi kör åtminstone 3 bilar upp... har du stol?
Och Lisa... jag tar mig ända till Kubbe... visst var det höger upp där i tvära kurvan (vänsterkurvan)
japp men jag har ju som sagt var tre barn med stolar.....
jupps...
kan inte hjälpa dig geka.. jag e ju redan hemma då ju
Ja, är kanske inte så snällt att dela ut barnen i olika bilar heller
God morgon!
Sitter och funderar på vad jag ska göra. Om jag ska städa toaletten eller fixa med fotografierna.
Kanske ska ta toaletten medan Lucas sover. Korten kan jag ju ta när han är vaken.
Kan man göra saker när barnen är vakna???
Fler som har små knyten som upptäckt sin härliga falsettröst och måste tänja på alla gränser för att höra hur högt den kan nå
Herregud så det låter här hemma, ja inte nu då för nu sover han lunch, men han tar i så han rakt blundar och så skriker han HÖGT så alla katter hoppar ur pälsen och sticker som fyra skållade pärfat under sängen........och det är ännu bättre om man sitter i gåstolen för då kan man hänga på och se var de tar vägen de små stackars liven.
Vindaloos: Hur går det med mörbultade Isaac? Ivan hade en mamma som lät honom ramla ner från en säng igår. Börjar bli rätt blå och fin på en kind. Men det verkar vara alla men som blev.
Ivan testar inte falsetten. Han låter som en knastrig gammal LP-skiva *nostalgi* Det ni!!!
Min lillebror ramlade utför en hel, lång trapp med sin gåstol som liten. han rullade runt hela vägen med stolen. han är chefredaktör på en tidning nu så några större men blev det inte i huvudet i alla fall
skämt åsido så är det ju inte direkt nåt att rekommendera...
måste vart hemskt för dig att se bebben ramla. usch hemska tanke!
hoppas det är bra med honom nu.