• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • Sofies värld

plupp09: ja, de har haft det innan av märket Baby boom. vet ej priset dock.

• konami

ska till ularde den 4 mars tänkte köpa täcke till vangnen å påslakana till både spjälsängs å vagn påslakan finns det ett stort ut bud där ?
    samma sak med badhjälp ?

• Annis123

Någon som har bild på babygym?

• Weeiii

Finns en hel del att välja på när det gäller sängkläder både till spjälsäng och vagn. Har både bäddset, spjälskydd och underlakan därifrån och ska snart åka en sväng och komplettera med lite till.
    Badhjälp finns iaf i en variant senast jag var där (innan jul iofs, men de brukar finnas), det ska jag köpa när jag åker dit.

konami skrev 2009-02-18 10:18:34 följande:
    ska till ularde den 4 mars tänkte köpa täcke till vangnen å påslakana till både spjälsängs å vagn påslakan finns det ett stort ut bud där ? samma sak med badhjälp ?
  • hhönan

Vilken är ullareds närmast största stad? Bor en bit därifrån och tänkte ev ta in på hotell när vi ska dit

• Kössen
    saraemma skrev 2009-02-17 10:42:31 följande:
    Okej! Ska inte köpa så mycket men nåt inför sommaren kunde ju va kul! Annars blir det nog mest bebis-saker (och ridkläder till stora dottern).
    när jag var på gekås köpte jag amningslinnen som jag har nu också.(slutet på grav) har haft sen jag köpte dom.
    kanonsköna och man slipper ha bh!
    89 kr eller nåt sånt
  • Kössen
    hhönan skrev 2009-02-18 15:44:54 följande:
    Vilken är ullareds närmast största stad? Bor en bit därifrån och tänkte ev ta in på hotell när vi ska dit
    falkenberg bor jag i och det tar 25 minuter från gekås in till stan..
  • Weeiii

Skulle nog gissa att Varberg är närmast, kolla på kartan
    Finns ju boende i Ullared också, de har en camping med stugor bland annat. men kanske trevligare att bo över på ett lite större ställe...

hhönan skrev 2009-02-18 15:44:54 följande:
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!