• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • Bellbox
    zweedsmeisje skrev 2009-02-07 23:09:37 följande:
    gekås har mycket babysaker, men kassa kläder tycker jag, inga fina alls. Barnen måste bli ett par år och då finns det massor av fint.
    Jag tycker att deras baby-kläder varit kanon!!
    Särskilt deras omlott-bodys från storlek 50; mycket lättare att klä på/av bebis med omlott i början tyckte jag...
    De har också bra baby-byxor med HEL resår-mudd i midjan (men de har också de där kassa byxorna med ett tunt resårband som snor sig; precis osm alla andra butiker har!)

Kläderna & färgerna höll sig bra i tvätten också (till skillnad från Lindex t.ex!!!)

& PRISET är svårslaget
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Kävlingetjej

ja va där igår o fick handlat en del,lakan både till vagn o säng, plastad frotte, kuddar, bäddset, termometernatt, ficher-price sängmobil, borste, myggnät till vagn håller med att där inte fanns så mycket kläder till nyfödda, köpte en body, strumpbyxor o en mössa bara...o några filtar, nån små o nån lite större...tyckte det fanns relativt stort utbud ändå...

Förresten, behöver man en amningskudde, funkar det inte med en vanlig?Jag stod där o funderade om man behövde eller ej, så det blev ingen sån...

O där va inte allt mycket folk igår, vi va där lite innan 8 ingen kö...skönt

• hhönan

Vilken tid i månaden är det bäst att åka dit? Vilken veckodag? Tid?
    Vill nämligen inte stå i för lång kö

• Bellbox
    hhönan skrev 2009-02-08 23:29:19 följande:
    Vilken tid i månaden är det bäst att åka dit? Vilken veckodag? Tid? Vill nämligen inte stå i för lång kö
    Efter den 8:e men före barnbidraget som väl kommer runt den 20:e
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • hhönan

Okej men det är alltid lite kö eller? Har aldrig varit där nämligen men hört massa historier om folk som står i kö i 3 timmar typ. Låter inget vidare tycker jag.

Bellbox skrev 2009-02-09 09:06:24 följande:
    Efter den 8:e men före barnbidraget som väl kommer runt den 20:e
  • DaughterOfRock

En som bor granne där säger att freda eftermidda då man tror det är som mest folk brukar vara relativt lungt

• frovena

Kävlingetjej - vad tog de för amningskudden på Ullared? Fanns den i typ enfärgat vitt eller bara barnsliga mönster som alla baby-affärer har?

• Sofies värld

tisdagar ska det vara bäst oavsett säsong enligt min kompis som jobbar där! åk tidigt!

jag köpte en grön blommönstrad amningskudde som kostade 149. fanns med nallar på också.

Iselines lillebror Tor BF 24 mars
  • knastintis

jag bor ganska nära gekås å allt jag inte fick när jag väntade sonen handlade jag så gott som där d e 8år sen men nu har dem mkt högre standard på allt t.o.m barnvagnen där e helt ok passa på å handla om ni e där d e billigare än ikea på det mesta

• saraemma

Nån som vet om de har madrasser till spjälsängar? Vi har en säng men madrassen är inte så fräsch.

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!