• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • LJ2

hhönan skrev 2009-02-18 15:44:54 följande:

Vilken är ullareds närmast största stad? Bor en bit därifrån och tänkte ev ta in på hotell när vi ska dit
    dom har ju boende på ullared?
    typ stugor bara bredvid affärer =)
  • Miraklet09
    hhönan skrev 2009-02-21 17:27:58 följande:
    Oj så långt, då är det nog ingen ide tyvärr. Jag bor i jönköping så det är ju nästan lika långt då.
     Vi bor i värnamo det tar ugefär 3 kvart ner till ullared härifrån...

men visseligen får du nog plussa på 1h eller dylikt, men finns ju genvägar som går ifrån jnkpg ner till varberg/halmstad som tar mindre tid
    E
  • Mizz Zunzhine

Det är inte 15 mil mellan Gbg och Ullared utan det är bara 10 mil, ta 1 h att köra precis på minutrarna=)

• LJ2

PLUPP09 skrev 2009-02-17 18:16:16 följande:

Ännu en fråga - finns det barnmatstolar som man hänger på bordet (utan "ben" på) på Gekås? Pris?
    japp finns det.. vi har en..
    (undrs vad vi gav, kan det ha varit typ 159?)
  • Calazirya
    Svar på #158
    hhönan skrev 2009-02-21 17:18:49 följande:
    Okej hur långt är det till göteborg då?
    Ludde1 är ute och cyklar lite, det är 10 mil och tar ungefär 1 timme :)
  • Bellbox
    Mizz Zunzhine skrev 2009-02-21 18:43:16 följande:
    Det är inte 15 mil mellan Gbg och Ullared utan det är bara 10 mil, ta 1 h att köra precis på minutrarna=)
    Jag skulle snarare säga 1 timme & 15 minuter om man kör något-sånär lagligt Jag har åkt en hel del ggr och det har sällan gått fortare än så mellan Göteborg & Ullared.
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • hhönan

Ok men det blir ändå inte göteborg, känns för långt. Och i ullared vill jag inte bo heller, så det blir nog varberg eller falkenberg. Nåt roligt finns det väl att göra där?!

• Theresa W

Vi sov över på stadshotellet i varberg när vi var där förrra sommaren och där var det jättemysigt. Inte så farligt dyrt, få lyxa till det med ordentlig frukost innan man ger sig in i ullaredskaoset . Lycka till

• knastintis

stads hotellet här i vbg e faktiskt helt ok har själv sovit där å har inget neg att säga om det... ska nog upp till ullared till helgen om pappa e ledig å vill köra:P

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!