• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • knastintis

e det någon här inne som har en bild på vagnen från gekås (kombi vagn) köpte en jätte fin vagn idag från babyproffsen begagnad i blått å på kanterna beige/blå men e osäker på om jag kommer vilja ha den jag hinner nog ångra mig 100000000ggr heheh

• MarieoMagnus

jesset skrev 2009-02-17 12:18:16 följande:

någon som har köpt spjälsäng där?kostar hur är den?
    [/citat]

Spjälsängen på gekås kostar 799:-. Vet inte hur den är...
    PLUPP09 skrev 2009-02-17 18:16:16 följande:
    [citat]
    Ännu en fråga - finns det barnmatstolar som man hänger på bordet (utan "ben" på) på Gekås? Pris?
    Japp, kostar 199:- tror jag det var. Riktigt snygg var den vi kollade på iaf.
  • Calazirya
    hhönan skrev 2009-02-18 15:44:54 följande:
    Vilken är ullareds närmast största stad? Bor en bit därifrån och tänkte ev ta in på hotell när vi ska dit
    Om ni ska ta bilen så kan jag rekomendera Göteborg istället ;), lite mer att göra här än i Falkenberg vs Varberg :p.

Slå två flugor i en smäll kanske och ta en myshelg med shopping (ullared) :D
  • mammasTuva

Var där precis innan jag plussade och köpte mändrer med saker tll min kusin som väntade barn.. när jag väntade tuva fanns det inte alls lika mycket som sist jag var där ska dit innan nästa kommer och shoppa loss =)

• hhönan

Okej hur långt är det till göteborg då?

Calazirya skrev 2009-02-21 16:32:04 följande:
    Om ni ska ta bilen så kan jag rekomendera Göteborg istället ;), lite mer att göra här än i Falkenberg vs Varberg :p.Slå två flugor i en smäll kanske och ta en myshelg med shopping (ullared) :D
  • ludde1

15 mil

(¯`°?.¸ ♥♥ Jonathan 041215 ♥♥ Lydia 061028 ♥♥ Flora 081217 ♥♥¸.?°´¯)
  • LJ2

tror sist jag va nere att en kostade 259.. ?

• hhönan

Oj så långt, då är det nog ingen ide tyvärr. Jag bor i jönköping så det är ju nästan lika långt då.

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!