• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • chesa
    31okt skrev 2009-04-27 09:21:23 följande:
    Är det någon som har köpt täcke och påslakan till säng och vagn på Gekås och har måtten på dessa? Jag funderar på hur mycket det skiljer sig mot t.ex. Ikeas mått på täcken och påslakan. Tack på förhand!14 okt
    Täcket till spjälsängen är 100 x 130 och täcket till vagga/vagn är 70 x 80. Jag köpte och har tvättat dem och de verkar vara jättebra. Kuddarna klarade dock inte tvätten! Heeeelt värdelösa, blev klumpiga och helt förstörda så dem rekomenderar jag inte att köpa!
  • Vilja81
    Kuddarna klarade dock inte tvätten! Heeeelt värdelösa, blev klumpiga och helt förstörda så dem rekomenderar jag inte att köpa!
    Nä exakt, köp INTE kuddar, jag fick kasta mina.

Åker om ca 2veckor för att handla det sista till bebis. Ska inventera vad som fattas. Tänkte dock kolla på bärsele som någon tipsade om för ett tag sedan. Finns de kvar? Sen undra jag om någon vet om det har fått in babygym? Det fanns inga när jag var där i januari nämligen.
  • emmie a

Täcken och kuddar ska tvättas med tennisbollar så blir dem inte klumpiga!!

• Bakar

fy vad folk det va igår.. men köpt det mesta till "grodan" nu i alla fall så det känns skönt att slippa stressa med det sen i alla fall!!!

Bärsele hade dom men vet inte vad den kostade..

• knastintis

dem har en bärsele för 149 å en för 399 jag har den för 149 den verkar helt ok va där förra veckan då köpte jag baby gym ett mjukt för 199

• lovechild05 09

Ska dit imorgon =) jippi ska bli kul att se vad alla pratar om. Några tips på vad man ska köpa?
    Ska äntligen börja så smått att handla nu, har Bf 7 aug

• TinkyWinky

ska kanske dit imon med, o hoppas kunna hitta mkt fint o bra o ha =)

☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆ v.30 ★ °☆
  • Lillbollen

Angående bärsele så var de för 149:- slut igår. Jag köpte en från Fisher Price för 399:- ist!

Jag kommer lägga ut lite bilder på min blogg idag på allt jag köpt, vilket är MASSOR!
    Till bebis, sonen på 5år och mig förstås 

Bunkrade upp med nya sköna trosor som man kan ha efter förlossningen, bindor, aminingslinnen och amningsbehåar.

• TinkyWinky

nu har ja kommit hem från gekås :) Hittade en del. men långt ifrån allt,
    har iaf bilder på bebisakerna men ej det ja köpte till mig. vill ni ha priser eller ngt annat så skriv så svara ja =)

www.pixbox.se/alb967197

☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆ v.30 ★ °☆
  • Sootie
    Lillbollen skrev 2009-04-29 11:37:00 följande:
    Angående bärsele så var de för 149:- slut igår. Jag köpte en från Fisher Price för 399:- ist!Jag kommer lägga ut lite bilder på min blogg idag på allt jag köpt, vilket är MASSOR!Till bebis, sonen på 5år och mig förstås  Bunkrade upp med nya sköna trosor som man kan ha efter förlossningen, bindor, aminingslinnen och amningsbehåar.
    Ska bli kul att se bilderna när du har lagt upp dem
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!