Fikatråd Sundsvall 2
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Har tyvärr inte heller ngn resesäng.
Idag åker vi å badar, hoppas att Wilmer orkar! Har kommit någon enstaka host å nysning på morronen...
För mig passar bion bättre, 25e.
Jag har inte heller nån resesæng.
Det ær næsta gång (25:e) jag fyller.
Jo det går att søka om 1/2 1/4 1/8-dag. Men jag vet inte hur man gør och det børjar bli dax att søka før att hinna...
Rasmus satt i soffan och nær jag kom in i rummet igen så låg han på mage och surrade. Hur gick det till
.
Vi har fått in rutin med sovningen under dagen. Han somnar runt 12-tiden och sen nån gång på eftermiddagen. Men igår sov han inte på e.m så han slocknade redan 18.30. Så inatt fick jag gå upp før matning. Stackars mig
Vad Wilmer ær duktig!!
Så... Jag chansade på hur man søkte fp så nu visar det sig om jag gjort rætt.
Det blir nog bra zandra. Huvudsaken att du får in en ansökan. Sen kan du ändra i efterhand om nått blir tokigt.
Nu har vi varit ute på en promenad i det härliga vädret. Strålande sol som fakriskt har börjat värma lite igen. Fick lite vårkänslor. Skönt med finväder efter helgens snöoväder. Maja sov och är nu som en sol! Härligt, härligt.
Nästa gång det är bio är vi ev i uppsala.
Vilket underbart väder - till skillnad från igår! Då var vi på Birsta (hur kom vi på det???) Skulle i alla fall gå mellan Coop och Plantagen, med barnvagn Suck, inga ångvägar (om det ens finns några) var skottade så det slutade med att jag stretade med barnvagnen i 10 cm snö mitt på vägen...
I lördags var vi hemma där vi bodde innan jag flyttade hemifrån och letade efter bebissaker. Hittade en del fina leksaker, en potta, två pulkor och en massa böcker för större barn. Och så firade vi min lillasyster som fyllt år. Trevligt!
Kommer gärna och fikar HKK! Inboxa vart vi ska bara!
Sara - vi har en resesäng som ni gärna får låna. Ska jag ta med den till fikat? Påminn mig!!
Ja, njut av amningen så länge det går! Helt plötsligt är allt annat så intressant att det är svårt att koncentrera sig på att amma. Igår blev det en del skrik för att lillvännen var hungrig men inte kunde/ville amma (var inte hemma, och då är det svårt att ta sig tid att gå avskilt osv...). Äta annan mat går faktiskt bättre, det är väl spännande i sig...
Men vi har ju faktiskt en mail som vi æven kan skicka info mm till!
idag har vi hunnit med mycket tycker jag:) varit på gympa (var bara 3 stycken), storhandlat, tvättat, vikt tvätt, lagat middag och ätit redan
tycker också vi tar bio den 25:e istället.
har provat ett nytt recept idag som jag såg på tv. blev supergott!
stek fisk i en panna(jag använde pangasus).
stek bacontärningar, scharlottenlök i en annan stekpanna. tillsätt socker och rödvin. färdigt! jätteenkelt och snabbt:)
Har jag missat att inboxa någon nu? Hoppas ni hittar
!