Fikatråd Sundsvall 2
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Man får väl passa på att sitta här en stund då tv4 envisas med att ha nyheter mitt i filmen, o M sover.
Idag åt vi Tagliatelle med pestokyckling, mozarella och soltorkade tomater. Efterrätt; Key Lime Paj.
Ser fram emot att få röra på sig lite imorgon jag oxå. Kom på en dum sak förut idag, jag ska ju gå på MammaBarnGympan på Ego, o den är ju på torsdagar kl 13:15... Tokigt ju. ![]()
Tänkte bara säga att jag hänger fortfarande på
Nu blir de film för oss, innan vi stupar i sängen
Elton sover, dock oroligt.. (Som vanligt!)
Mäh?! Be dem flytta gympan då!
Vet inte vilken film d blir men den e iaf kl 13. Om jag kommer ihåg ska jag fråga en kompis som jobbar där. Filmerna e som tur e barntillåtna.
De har 2 föreställningar i feb (12 å 25), 2 i mars (12 å 26) samt 23 april å 7 maj.
Tar gärna någon träff på Norra! Tycker d e så mysigt där! Småttingarna kan ju leka i parken medan vi fikar.
Middag blev tjälknöl med potatis å massor av sås. Innan var d marängsviss, tårta å kakor. Mmm. Cs kusin fyllde 2. Syns förhoppningsvis i morg.
Ha så skoj på gympan!
Vi ska bada
Fy F vør flyttstædning....... Høll på hela dagen igår och dum-vi hade Rasmus med oss. Blev panik sista 30 minuterså tillslut fick vi bara dra. Hoppas hyresværden godkænner stædningen...
Idag ska golvet børja læggas! Sværfars fødelsedagspressent blir att hjælpa oss
...
Går gærna på bio men inte 25:e før då fyller jag år...
Hej tjejer. Bra att du gjort en ny tråd Jennie!
Idag hade jag planerat att jobba på kondition och styrka på gympan men får hålla mig hemma och öva armstyrka med bärande av barn istället. Maja har blivit förkyld. Snorig och hostig och lätt febril
Min lilla skrutt! Men hon är skapligt pigg i alla fall. Även om det är mer gnäll än vanligt och så sov hon så dåligt. Ska ta en promenad till apoteket och köpa näsdroppar. Frisk luft är bra även om man är snorig....
Eländigt med förkyld bebis! Mija är lite snorig, men inte påverkad i övrigt.
Jag fikar gärna! När o var? Nu är det en otålig pys i mitt knä...
Ringde till BVC idag för at frågo om skakningarna maja hade i fredags. De tyckte inte jag skulle oroa mig och att det antagligen inte var nån fara alls. Skönt att höra, har en förmåga att måla upp skräcksenarion när det gäller maja trots att jag inte pjoskar annars. Nu ska jag passa på att äta mellis medan min lillgnällis är både utsövd och mätt.
HKK vi brukar fika på torsdagar kl 13.00. Brukar turas om att hålla i det. Lättare att vara hemma hos någon än att trängas på nått fik på stan. Speciellt nu på vintern....
Tjejer- Får tyvärr STÄLLA IN fikat här nu på torsdag!
Jörgen har blivit riktig förkyld å är sängliggandes å känner jag honom rätt(pjoskig när han ä sjuk, som alla karlar
)så blir han hemma hela veckan.
Jag å W ä bara lite snoriga å hostiga så vi åkte på badet idag men dt märktes att dt inte var samma pigga W som förra gången. Han orkade inte hela tiden ut.....
Jag bjuder på fika nästa vecka lr om vi skulle på bio då? NÄSTA GÅNG iaf så är dt fika här!!!!