-
-
Svar på tråden Fructis = Råttgift
-
Jag använde fructis ett tag men hårbotten blev som "kladdig" hur mycket jag än sköljde så gick det inte bort! så jag kommer alldrig mer använda det!
-
"Har du provat Herbal Essenses? Jag har hår till skinkorna. Måste ha något så att det inte tovar sig..."
jag har hår PÅ skinkorna. Kanske skulle testa Herbal essenses, för det tovar sig.
-
Använd Kerastace istället
-
jeol...pantene pro v var det. Tack!
-
Jag tycker Fructis är bra...
Men har gått över till (toaletten är upptagen så jag kan inte kolla namnet) silkline
eller nåt... nämen, vad heter det???
Bra är det i allafall
-
Jag har använt Jane Hellen nu ett tag *nostalgi* och det är jättebra! Luktar gott gör det också!
Ekorren. -
Liten fråga bara. Ni som använder balsam, har ni det i hela håret? Jag tar aldrig balsam mer än från öronen och neråt... Tar jag det uppe på huvudet blir ju håret jätteklibbigt och fett. Går inte alls. Å varför ska man ta balsam i hårbotten? Det är ju till för att håret inte ska tova sig inte för att täppa till porerna...
RadixLecti;
-
Jag har ALDRIG balsam i hårbotten! Det är ju superäckligt!! Har det ca 4 cm ut från rötterna och ner till topparna bara.
Därför förstår jag mig inte på Head & shoulders nya balsam. Hon bara öser på hur mycket som helst, och i hårbotten också. Urrk!
H & S schampoo är helt ok förresten. Håret blir jätteblankt och fint av det.
Ekorren. -
Jag använder fructis jämt och mitt hår är (ursäkta skytet, men...) skitsnyggt.
Blankt och glansigt, lent och mjukt.
Men så är det, och har det alltid varit, visserligen med alla shampoon och vad jag än gör med håret. Det är min "förbannelse". -
Sen kan jag förresten säga att jag aldrig använder balsam heller, och har inte gjort det sen jag var i tonåren.