-
-
Svar på tråden Fructis = Råttgift
-
Swarchzkopf (eller hur det nu stavas) då?
-
Fluortanten-> Men den måste väl vaa bra? Det är väl sånt de har hos frisören? Eller är det nåt annat jag tänker på?
-
ham, jag använder loreals elvital antidandruff, funkar ypperligt!
Men jag misstänker att alla "nya" schampoon innehåller samma ämnen och har samma "dåliga" inverkan på håret....*det är en konspiration*
-
snack om det omtalade schamnpot som gav håravfall här i tråden såg jag... Hetter det inte Organics???
-
jag använde vo5 o mitt hår blev som svinto av det
,,,fructis har jag aldrig gillat..
nu använder jag tigi super bra!!
-
ja då är ju risken minimal att man får råttor i håret då
-
Linn: Du som är frisör, alla frisörer skriver att silikon i schampon är dåligt, men jag har köpr silikondroppar (Joico K-pak) hos frisören, hur går det ihop? Det tvättas ju inte ens ut så det borde ju vara "döden" för håret...!!!
-
Råttgift är bra vid kärlkramp, Sebastian bra för håret
-
Jag kan tillägga att jag köper ALDRIG nya "inneschampon", dvs sådant som kommer i en hel serie med massiv reklam, säljs överallt och som "alla" köper, förut var det Pantene Pro v och det visade sig vara dåligt för håret, Organics var det väl också kritik mot och nu har den där nya serien...silkestjosanet...vad heter det...sunsilk! ja,ja, jag köper ALDRIG sådant båg, tvättar håret mer sällan istället och köper hos frisören, *tryggt*
-
Oj då... då får jag väl byta nu, men faktum är att jag faktiskt hade tänkt göra det!