• Mollie

Vi som älskar Villervalla 4

~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Svar på tråden Vi som älskar Villervalla 4
  • Månsi
    scooby skrev 2009-03-04 11:27:45 följande:
    Menar du ytterjackorna med stjärnor? På hemsidan så har dom delat upp med att små storlekar kostar 359 kr och större storlekar kostar 399 kr. Om det var vad du menade?

För mig har paketet kommit 2 dagar efter att jag betalat. På Villervallas hemsida finns alla återförsäljare under en egen flik längst upp på sidan
    tack :-.D
  • Mollie
    Månsi skrev 2009-03-04 09:46:34 följande:
    betalade i går hur långtid brukar det ta för kläderna ??vet någon nån affär i ö-o som säljer ?
    Tog 2 veckor för mig att få kläderna. Men de hade glömt bort mig..
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Asereht

Hej! Ni verkar kunna det här med villervalla. Jag har en fråga, min skärm är lite dum och jag undrar över den mörka stjärnjackan, är den svart i basen eller marin?

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Lokatt

Hej, jag hoppas oxå på svar från er experter
    De nya vind och vatten avstötande jackorna, hur är dom fodrade?
    Synd att det inte finns mer info på hemsidan för oss som har långt till butiker.

Våga vägra blogga
  • Stargirl
    Lokatt skrev 2009-03-04 14:35:35 följande:
    Hej, jag hoppas oxå på svar från er experter De nya vind och vatten avstötande jackorna, hur är dom fodrade? Synd att det inte finns mer info på hemsidan för oss som har långt till butiker.
    Det är bara ett tunt foder. Vatten, svårt att säga innan man använt dem men jag tror att de är vattenavstötande till en viss gräns. Dugregn klarar de absolut av samt blött väder. Men vid spö regn så skulle jag ta regnjackan.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lokatt
    Stargirl skrev 2009-03-04 14:45:05 följande:
    Det är bara ett tunt foder. Vatten, svårt att säga innan man använt dem men jag tror att de är vattenavstötande till en viss gräns. Dugregn klarar de absolut av samt blött väder. Men vid spö regn så skulle jag ta regnjackan.
    ok, mer vindjacka aktigt då. Tack snälla för svar!
    Våga vägra blogga
  • Stargirl
    Lokatt skrev 2009-03-04 14:47:38 följande:
    Ja tidigt på våren (mars-april)skulle jag ha en fleecejacka under och maj-september utan.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • fiamalm
    Lokatt skrev 2009-03-04 14:47:38 följande:
    jag frågade i affären, den är vatten och smutsavstötande, lite regn tål den alltså, den är faktiskt perfekt att ha redan nu, en flecce under eller en tjockare tröja bara.
  • fiamalm
    Asereht skrev 2009-03-04 14:14:42 följande:
    Hej! Ni verkar kunna det här med villervalla. Jag har en fråga, min skärm är lite dum och jag undrar över den mörka stjärnjackan, är den svart i basen eller marin?
    Den är svart med turkost foder innuti, jättesnygg:) Lilleman har den med en turkosmössa till:)
  • Linny

Åh mitt paket kom idag!!! 2 jackor, 4 bodies, 1 tröja, 1 par strumpor, 1 scarf, 1 par byxor och 1 mössa. Sååå fina!! Finare än jag trodde till och med!! Jackan i 110 var dock extremt stor.. Står att den krymper 5 procent men jag undrar jag..

Svar på tråden Vi som älskar Villervalla 4