Bostadsbidrag!
Jag är en kille på snart 24 år och min sambo är 17 år. Vi har tänkt söka bostadsbidrag men hon är inte skriven här dock. Men ska vi söka gemensamt eller ska jag söka som ensamstående?.
Jag är en kille på snart 24 år och min sambo är 17 år. Vi har tänkt söka bostadsbidrag men hon är inte skriven här dock. Men ska vi söka gemensamt eller ska jag söka som ensamstående?.
Anonym (ensam) skrev 2009-03-24 08:25:39 följande:
Ja och vem vet det? Det är endast våra föräldrar som vet om situationen
Anonym (ensam) skrev 2009-03-24 08:33:22 följande:
Japp ska du säga. Du verkar inte så klok du heller
Dessutom kan man ju ta reda på fakta innan man öppnar truten kan jag tycka. Jag sa att våra föräldrar vet om det INTE ATT DOM VAR MED PÅ DET.
Men du vet kanske inte skillnaden där emellan
Anonym (ensam) skrev 2009-03-24 08:38:15 följande:
Anonym (ensam) skrev 2009-03-24 08:39:19 följande:
Jo men han vill ju inte skriva sig här och sen får han sparken och jag står där ensam och kan inte betala hyran. Det är inget smart drag det där. Jag ska väl inte behöva bli vräkt för hans skull eller hur.
Sen har han bara kontrakt på jobb 1 år till och sen vet vi inte om han får fortsätta eller om han åker ut
Anonym (ensam) skrev 2009-03-24 08:52:06 följande:
Jo det är just det jag sagt åt honom med men han total vägrar att gå på soc alltså. Jag kan ju inte heller tvinga honom samtidigt vill jag inte sätta mig en sån knepig sits heller där jag riskerar att stå utan pengar till hyran sen.