Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Här sitter man återigen o väntar på telefonsamtal från läkare/sjukgymnast och min BM, nu får det räcka, igår efter min lilla promenad på 20 minuter med william kunde jag inte ens resa mig från en stol själv, Dani fick hjälpa mig i säng o där blev ajg sen liggandes, inte sovit ett skit i natt pga värken o idag fick han hjälpa mig upp, nu är han hemma för "vård av sambo" och håller på med frukosten...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-02-27 13:31:33 följande:
    Någon här som rest utomlands efter v 28?
    helt okej att resa upp till v.35 om det inte föreliogger några särskilda hinder.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-02-27 12:53:46 följande:
    Ja ni tider rasar iväg..
    När ska du komma i bunnydräkt och underhålla mig då??
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-02-27 13:53:17 följande:
    tänkte mest på att de skriver att man efter v 28 får stå för alla sjukhuskostnader själv om det sker komplikationer...
    eller teckna en extra sjukförsäkring som täcker..
    ring o kolla med flygbolaget vad som gäller..
  • Firstandhappy

jaha då va det klart, sjukskriven till den 18 mars till o börja med.. va ska man göra nu om dagarna då??

Fru T, du är mer än välkommen på fika...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-02-27 17:13:27 följande:
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:11:19 följande: Jag kommer och leker med dig efter min praktik, jag lovar! Just nu har jag dock ungefär.. Ingen tid.
    vill du leta efter kvalster i min säng??
  • Firstandhappy

hihihi myyyys... nä nu ska jag ta min stora hydda till kropp o sätta den på annat lämpligt ställe en stund innan jag ska göra något annat helt meningslöst (vet dock ej vad) men jag återkommer...

• Firstandhappy

nu ska man snart sussa efter en fullspäckad dag med gammelmormor, moster med man o hela familjen ute i parken, mycket lek o massa god mat, sonen stupade i säng 20 minuter efter att de åkt och sover som en liten gris, hoppas alla haft en bra dag...

• Firstandhappy

kommer ta ett tag att vänja sig med detta... va ska alla roliga hitta på en gråmulig dag som denna då??

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!