Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-03-06 12:46:23 följande:
    Aja baja, du ska inte dammsuga och torka golv när du har foglossning!
    nej jag vet, känner redan nu att jag kommer få lida galet av detta inom snar framtid...
    dinana skrev 2009-03-06 12:46:47 följande:
    Låter enormt mysigt... hänger gärna på!
    ja bara lite folk, dricka, kanske tilltugg om man vill ha det o en bra rulle??
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 13:09:41 följande:
    låter najs men ja är så bekväm av mig så ja vill alltid ligga ner när ja kollar på film
    har en trea, en tvåa o 2 fotöljer så ligga kan man... tänkte om man bara skulle vara typ 4 så alla har gott om plats..
  • Firstandhappy

fötterna slänger man på bordet o kuddar till massor så man kan buffa ner sig ordentligt.. finns inget värre än att sitta 3 pers trångt i en 3sits soffa

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 13:19:30 följande:
    hehe jamen dåååså då är ja gärna på!
    now you are with me.. aha aha... är inte så blond som jag ser ut...
  • Firstandhappy

Nu åkte mr "pippel inget är bra jag är grinig bara för att jag kan eftersom det inte finns någon som helst anledning att vara sur men jag är det iallafall bara för att jag vet att mamma har kort temperament just nu" i säng, tod 3 minuter så sov han, men under de tre minutrarna så hann han med en massa protester..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 15:59:19 följande:
    Vi säger kakan, mest för att Linus alltid säger att jag är så duktigt på att baka.
    oh va fint!! kakan, låter riktigt mysigt...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 16:04:49 följande:
    Ja, när jag är trött och grinig och mår illa så klappar och pussar han mig och säger "men det är bara för att du bakar extra mycket just nu. tänk vilken fin liten kaka vi har där inne." Så kakan är det. :)
    ohhh va gulligt, varför säger inte min så söta saker till mig för...
  • Firstandhappy

håller på att bryta ihop, va i H...vete gör man med en unge som vägrar att sova, bara skriker vare sig han ligger i sängen eller är uppe, bara biter o river en när man försöker leka och gallskriker varje gång man säger till på skarpen..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-03-06 16:18:46 följande:
    Aldrig varit med om det.. men kan säga att teven är toppen.. man lägger dem med napp och trasa i soffan så somnar de på någon sekund... så kan man sitta och titta på teve =)
    använder inte napp eller trasa (på både gott o ont) och tv.n är aldrig på här hemma så han blir bara hyper av den..
    Mizzz skrev 2009-03-06 16:17:26 följande:
    Låter som om ni är oense om vad han ska göra.. Svårt...
    No shit sherlock, nu håller jag han uppe minst 2 timmar till innan nytt försök med sängen...
  • Firstandhappy
    Svar på #793
    sorry lillisen, hörde själv hur illa det lät, va inte meningen att låta så "sur".. är bara sååå utmattad just nu med allt, wille, nya bebisen, foglossningen o allt tjaft runt omkring..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!