VI från Linköping Del 3!!!!
idag blir en pyssel o plockdag, ska måla lite trollsländor o krukor, sy lite kuddfodral o sätta upp lite tavlor.
idag blir en pyssel o plockdag, ska måla lite trollsländor o krukor, sy lite kuddfodral o sätta upp lite tavlor.
*lalalalalala* lyssnar inte på er.... vill inte veta...
fast just nu gillar jag inte att städa alls, gör ju ont juh...
Någon som har ett eller flera sånna där bästaste bästa städtips som gör det hela roligare och enklare...
nej nu ljög jag, är ju på onsdag jag ska iväg på fika, men imorgon är mannen hemma hela dagen så då blir det familjetid allan... han har ju jobbat de senaste 5 dagarna non stop utan ledighet så nu börjar det blir trist...
Vill med åka o jobba juh..
ja just det, tillägger att det är pampers o libero som kostar 89kr, sen finns det ju billigare med.. max 2 pkt per gång får man dock köpa..
brukar passa på att shoppa på oss ett lager när vi får kuponger typ 50 kr rabatt på 2 paket, då blir ju priset bara 128 kr för 2 pkt blöjor.. o det är bra....
nä nu har jag vart duktig o dammsugit så nu ska jag belöna mig med en eftermiddagstupplur... go natt
åhhhh nyvaken, det va skööönt, sovit i över 2 timmar nu.. attsingens att man ska vakna av att man fryser om näsan o är kissnödig.
för att vara fd rökare i 15 år så är jag otroligt varm om händer o fötter.. aldrig haft problem med dålig cirkulation..