• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik: hihi, det är bara bra att han tar för sig och utforskar sin omvärld ja, jag är rädd för att det kommer förr eller senare men vad skoj, var vill du ses?

• Marayah

Jaaa. Ja med blev själv en stund nu. Jocke skulle åka iväg till hittegods och hämta sin väska som han glömde igår på bussen. Klant. Hehe!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 20:19:10 följande:
    Duktiga Filip!!!

Stolt Enbarnsmamma: Ni får oxå ha det så mysigt ikväll..  Btw, gottfridsberg är inte så långt från skägget heller.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Nisse myser i sängen.. Observera tassen som sticker ut under täcket bakom =) där har stina placerat sig..hitta ett mysmongo i sängen... kolla in tassen som sticker ut under täcket bakom Stina har myst in sig regält
    Åh vad jag längtar
  • Marayah

Sööötnosar!!!

Fru T skrev 2009-02-27 21:28:32 följande:
    hitta ett mysmongo i sängen... kolla in tassen som sticker ut under täcket bakom Stina har myst in sig regält
  • Marayah

Får man ses med er??

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 21:23:07 följande:
    JennyoPatrik: hihi, det är bara bra att han tar för sig och utforskar sin omvärld ja, jag är rädd för att det kommer förr eller senare men vad skoj, var vill du ses?
  • Stolt Enbarnsmamma

Marayah: Tack nej det är inte alls långt kommer gärna och hälsar på er och ni får gärna komma hem till oss

• Marayah

Det låter trevligt det.

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 21:30:23 följande:
    Marayah: Tack nej det är inte alls långt kommer gärna och hälsar på er och ni får gärna komma hem till oss
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 21:23:07 följande:
    Ja BVC sa att det bara var bra med trots, får väl se det som en liten tröst
    Mig spelar det ingen roll, jag känner inte till stan så bra. Men vid trädgårdstorget kanske?
    Marayah skrev 2009-02-27 21:30:06 följande:
    Får man ses med er??
    Självklart!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Stolt Enbarnsmamma

Marayah: Såklart du får, gärna för mig en trippeldejt är inte fy skam

• Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik: Det blir bra! Vilken tid passar er?

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!