VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Maria84 skrev 2009-03-01 17:28:26 följande:
Åh, såå bra jag mår nu! Är såå avslappnad o utvilad! Har varit på spabehandling idag, det var det skönaste jag varit med om i hela mitt liv! Jag fick ett presentkort i julklapp av min älskade o omtänksamme sambo som tyckte att jag behövde lite avkoppling.
Nu är jag som på nyttfödd igen o med världens lenaste bebishud
De sammarbetar dessutom med simhallen under våren nu med lite spaaktigt några torsdagskvällar som jag tänkte om det var några här ifrån tråden som ville hänga med kanske
Verkar väldigt mysigt.
Det står så här:
Torsdagslyx
I samarbete med Nettans Hud & Skönhetssalong introducerar vi Torsdagslyx en skön och avkopplande helkväll i vårt rogivande romerska bad.
Under kvällen guidas du genom olika behandlingar av Anette Hambalek, auktoriserad hudterapeut, och får möjlighet att själv prova på olika hud- och hårvårdsprodukter. Torsdagslyx innehåller både mat och dryck, och dessutom finns en av våra duktiga massörer på plats för att ge avslappnande nack- och ryggmassage.
Så här går det till
I Torsdagslyx ingår
Tid och datum
Torsdagar kl 18.30-21.00
5/3 (Premiär), 19/3, 2/4, 16/4
Anmälan och info
Du bokar din plats i simhallens reception. Anmälan är bindande då antalet platser är begränsade. Vi kan endast garantera din plats när den är betald. Frågor om Torsdagslyx besvaras av Madelene Bälter, tel 013-20 71 56
Pris
345 kr för medlemar
395 kr för icke medlemar
Någon som är intresserad??
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 18:08:33 följande:
Just nu är jag mest inställd på att det inte går vägen. Läkaren sa ju att det fanns lite rester kvar så jag kunde få lite bruna flytningar eller så men nu är det blod, inte massor men så det droppar lite ialla fall så som sagt, är inställd på att det går åt skogen. Det är inte meningen att nåt ska vara enkelt för oss.
Maria84 skrev 2009-03-01 18:26:46 följande:
Maria84 skrev 2009-03-01 18:26:46 följande:
Nu har vi hittat en vagn vi vill köpa, vi är tidigt ute ens i tittandet, men man kan ju liksom inte låta bli! Ska åka och känna på den efter vi har varit på UL.
www.annaaxel.se/images/Focus/brunbeig.jpg
fin är den!