VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 22:14:47 följande:
Jag måste oxå skippa fikat idag, hinner inte. Måste städa lite här hemma o baka lite sen ska vi iväg o köpa cykel till Leo, mina föräldrar kommer hit kl. 16.
Så tyvärr måste jag skippa fikat.
Åhh jag hade verkligen velat fika idag! Men dottern vaknade upp med 40 graders feber och jag är ensam med henne på förmiddan
Jättetrist!
Men hänger jättegärna på och fikar någon annan gång! Dock måste det ju vara en helg eller eftermiddag efter som jag jobbar.
Jösses vad ni har skrivit!
Stolt Enbarnsmamma: Välkommen tbx min vän! Underbart att höra att det går åt rätt håll!
Familjetrollet: Tråkigt att det känns deppigt. Du vet var jag finns om du behöver prata! Kram
LoVm: Skönt att gossarna mår bra igen!
Jenny: Bus ungar är roligt, dagarna går fortare då
Alla Marior: Grattis på namnsdagen!
Alla andra: Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra helg! Härliga sol!
Här får vi snart besök!
Många solkramar alla goa tjejer!!!!!
Marayha - grattis på namnsdagen!
Skorpan - hoppas ni får det trevligt idag!
Vilket undebrart väder, vore underbart med en långpromenad men får inse mina begränsningar just nu när kroppen är så trött. Så det får bli att vara ute i trädgården och hos djuren ett tag, sen blir det storstädning här hemma. Har knappt städat nåt under veckan så det behövs verkligen! Ska iväg och handla lite nu med.
Pust, här har vi städat o bakat o sen gav vi oss iväg till biltema för att köpa cykel till Leo, men den fanns inte förrän på måndag, då åkte vi till Lekia o köpte en radiostyrd bil till Leo o sen till babyproffsen för att köpa regnskydd till nya vagnen, nu har vi precis kommit hem o har nu börjat med maten..mina föräldrar är här om en halvtimme.
Nån som behöver ett regnskydd till en ligg eller sittvagn, ett brio? Kan inte ha det till nya vagnen.
Skorpan och Maria84: Tackar!! Och Maria grattis på namsdan själv.
Och alla andra som heter de då så klart. ![]()
Marayah: fint
blir skoj att ses! Grattis alla som heter Maria på namnsdagen
Nu ska jag iväg på disputationsmiddag
utan barn
Grattis till alla Marior, Mariadagen brukar kallas den första vårdagen och det har stämt ganska bra idag skulle jag vilja säga. :)
Så grattis till oss! :)