• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Stolt Enbarnsmamma

Hej på er!

Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det.

Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll!

Dags att ge lillsnuttan lite mat

• Marayah

Åhh, välkommen tillbaka gumman.

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 16:32:40 följande:
    Hej på er! Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det. Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll! Dags att ge lillsnuttan lite mat
    Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Hej på er! Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det. Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll! Dags att ge lillsnuttan lite mat
    Välkommen tillbaka, grattis till flytten! Gottfridsberg är ju fantastiskt. Jag förstår alla som vill bort från Ryd, min bästa flytt någonsin var bort därifrån. Låter som en underbar lägenhet!
  • dinana
    Åh vad mysigt! Känns som alla kommer hit nu =)
    ★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Hej på er!Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det.Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll!Dags att ge lillsnuttan lite mat
    Välkommen tillbaka!
    Så kul att se dig här igen!
    Vad mysigt med en ny lägenhet
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

jaha då va det klart, sjukskriven till den 18 mars till o börja med.. va ska man göra nu om dagarna då??

Fru T, du är mer än välkommen på fika...

• thelifesaviour

Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:11:19 följande:

jaha då va det klart, sjukskriven till den 18 mars till o börja med.. va ska man göra nu om dagarna då?? Fru T, du är mer än välkommen på fika...
    Jag kommer och leker med dig efter min praktik, jag lovar! Just nu har jag dock ungefär.. Ingen tid.
  • Stolt Enbarnsmamma

Marayah: Tack vännen

Thelifesaviour: Tack! Ja gottfridsberg är väldigt fint! Nu har vi bott i ryd sen 2003 så nu vill jag se något annat ska som sagt bli skönt å slippa grannarna!

Dinana: Mmm, det är en mysig lgh

JennyoPatrik: Tack vännen! Vad skönt det känns å höra! Ja, det ska bli så kul och möblera och fixa och grejja

Allt bra med era barn?

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-02-27 17:13:27 följande:
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:11:19 följande: Jag kommer och leker med dig efter min praktik, jag lovar! Just nu har jag dock ungefär.. Ingen tid.
    vill du leta efter kvalster i min säng??
  • thelifesaviour

Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:14:41 följande:

vill du leta efter kvalster i min säng??
    Allt för dig raring!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!