• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-04-02 13:52:04 följande:
    Men ni åker väl på gruppbiljett?
    Familjebiljett/gruppbilett får man för 36kr (24 med vädekort) och gäller för två vuxna och 4 barn och går från årskiftet att köpa alla dagar, dygnet runt
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-04-02 14:01:50 följande:
    Familjebiljett/gruppbilett får man för 36kr (24 med vädekort) och gäller för två vuxna och 4 barn och går från årskiftet att köpa alla dagar, dygnet runt
    Med andra ord blir det max 72 kr för de flesta
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-02 17:46:32 följande:
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    Jag tycker det låter som symptom av en propp, skulle åka in direkt om jag vore dig, finns ju risk att du förlorar hela handen/armen om det är en propp och inget görs åt det!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:52:35 följande:
    ja vi ska fira påsk.makens mamma gick bort även den 10/4 ett par år innan.vi ska hälsa på maken son i påsk då han fyller år.klart är man glad över de barn man har,men det barn man har förlorat får man leva med hela sitt liv.
    Fast, se det som en chans att minns istället, påsken är ju faktiskt ursrungligen till för att minnas jesus korsfästelse (nu är inte jag troende, så tä det inte så). Så passa på att minnas och samtidigt fira allt det ni har!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 17:13:53 följande:

Tack Lillisen för idag! Både när vi käkade glass med familjerna o när vi tränade spinning Jag är verkligen heelt slut nu!
    Tack desamma! Hehe, själv tog jag en promenad (tillsammans med familjen) till ekhomlen centrum, så jag hade tydligen en del krafter kvar Vet inte hur långt det är, 3-4km kanske?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 20:44:54 följande:

Duktigt Jag har ju så dålig kondition plus att jag fick grymt ont i ryggen så det var knappt att jag orkade med att handla på maxi sen. Mår fortfarande lite konstigt, har lite illamående o väldigt ont i huvudet, vet inte varför.
    Hmm, mysko... Hur mår Leo då? Samma med honom fortfarande?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 21:10:58 följande:

Han sa att han mådde lite illa innan han somnade, men det har inte hänt nåt.
    Ok, hoppas det inte är nån magsjuka eller liknande på G då.. Fast då borde de väl hänt något vid det här laget...
  • Mizzz
    Apipoulai skrev 2009-04-05 22:52:39 följande:
    Synd att jag missade diskussionen om fotboll, det är ju lite mitt ämne. Verkar som många tittat på sina bröder eller sambos i den här tråden. Är jag den enda som spelar själv? Grymt roligt är det iaf, mycket roligare än att titta på. Har spelat i div 2 som högst, kanske inte säger er så mycket, men det är tämligen högt för damfotboll. Nu harvar jag i lägsta divisionen (div 5), mest för att laget/träningarna ligger nära hemmet. Annars gillar jag kvalitet och högre divisioner, men orkar som sagt inte att lägga restiden för att vara med i ettlag som spelar högre upp. Mitt nuvarande lag - Malmslätts AIK - är förövrigt helt underbart, så jag vill inte byta nu heller. www.laget.se/maikdam PS Kuriosa. I Lkpg har jag spelat i följande klubbar genom åren: Gottfridsbergs IF, Karle IF (ryd), Vikingstads SK, Linghems SK, IK Östria Lambohov och nu Malmslätts AIK
    Jag spela i tonåren, i ett finspångslag :) men var tvungen att långa av när jag började skola i k-holm och inte hann till träningarna längre :(
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    Va? Allvarligt? :(
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 13:17:35 följande:

Jag tänkte kanske vid 14-15 tiden? Sambon ska iväg o äta mat med sitt jobb direkt efter jobbet så han är inte hemma förrän sent på kvällen så jag måste hitta på nåt att göra då så inte dagen blir superlång
    Jag kan från ca 15:10 och framåt :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!