Apipoulai skrev 2009-04-05 22:52:39 följande:
Synd att jag missade diskussionen om fotboll, det är ju lite mitt ämne. Verkar som många tittat på sina bröder eller sambos i den här tråden. Är jag den enda som spelar själv? Grymt roligt är det iaf, mycket roligare än att titta på. Har spelat i div 2 som högst, kanske inte säger er så mycket, men det är tämligen högt för damfotboll. Nu harvar jag i lägsta divisionen (div 5), mest för att laget/träningarna ligger nära hemmet. Annars gillar jag kvalitet och högre divisioner, men orkar som sagt inte att lägga restiden för att vara med i ettlag som spelar högre upp. Mitt nuvarande lag - Malmslätts AIK - är förövrigt helt underbart, så jag vill inte byta nu heller.
www.laget.se/maikdam PS Kuriosa. I Lkpg har jag spelat i följande klubbar genom åren: Gottfridsbergs IF, Karle IF (ryd), Vikingstads SK, Linghems SK, IK Östria Lambohov och nu Malmslätts AIK
Jag spela i tonåren, i ett finspångslag :) men var tvungen att långa av när jag började skola i k-holm och inte hann till träningarna längre :(