• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-06 16:23:39 följande:
    tycker du ska ta ett snack med din bm, du behöver inte alls bli liggandes hemma o förbjuden att göra allt pga karpaltunnelsyndrom, det är ganska vanligt att gravida kan få det i slutet av sin graviditet och det är inget farligt, nej du ska kanske inte ge dig på att köra bil, men som du sa innan så kör du aldrig så det är ingen fara iallafall.. Det kommer absolut inte att påverka graviditeten något eller göra att du får tidigare bara för att du domnar bort, gör allt som du brukar men känner du att det domnar eller känns jobbigt så dra ner på tempot eller undvik att göra det som är jobbigast...
    Hon har väl havandeskapsförgifting (eller på gränsen till det) och ska ta det lungt därför?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 17:25:00 följande:

Lillisen: Jag har bokat in spinning på onsdag o djupvatten på torsdag. Ska du med?
    Japp, det hade jag tänkt :)
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-06 21:28:07 följande:
    tog blodtrycket nu och har 180/105
    Ring förlossningen och prata med dom, bättre en gång för mkt än en gång för lite!
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-04-07 19:35:14 följande:
    får skylla på att ja är blond
    och gravid det går inte bra ihop!
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2009-04-07 20:04:22 följande:
    Oh, jag klarade tentan som jag skrev i lördags! :D
    Grattis!!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-07 19:57:58 följande:

Några som vill träffas på ikano imorgon? Jag tänkte vara där vid 10 för att fota Vincent, sen ska jag nog gå lite i affärer o titta lite. Måste åka hem igen senast 13.15 för att hämta Leo. Men tänkte om nån ville ta en fika eller så innan?
    inte jag, men det vet du ju! Vi ses på eftermiddagen vi!
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-08 17:27:35 följande:
    Nej fy fan, ny blir jag ju galen på grannen... inte nog med att de brukar stå å röka ute på sin altan, nu håller de på å grillar.. och eldar med nått jävla gifttändvätska... hela lägenheten stinker.... stinker verkligen giftig rök.
    Nästa gåmg: ring brandkåren och säg att du tror att det brinner hos grannen...
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 21:43:10 följande:

Just det, kommer ni ihåg att vi bestämde att vi skulle äta middag hemma hos Sanna nästa fredag den 17:e? Blir det av?
    Puffar för detta oxå, blir det av?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 21:42:23 följande:

Nu har vi varit duktiga o varit o tränat vattengympa lillis o jag Är helt slut, ska dock mysa lite med sambon i soffan innan sängen, är ju helg nu, jippi! I påsk blir det inte så mycket för oss, vi firar inte påsk så mycket på det sättet att vi åker inte omkring o umgås med massa folk, annars firar vi med mat o godis o påskägg fast för oss själva här hemma, väldigt mysigt Dock blir det kanske en sväng till katrineholm för att hälsa på sambons släkt bara för att det är långledigt nu, sen kommer nog min pappa en dag för han ville ge påskägg till sina kära barnbarn o sen ville han ta med sig Leo till fenomenmagasinet i Gamla Linköping.
    tack för en kämpig,men trevlig kväll

Vi får svärföräldrarna på besök från och medc imorgon tills på söndag. Sen kommer även min pappa på påskafton och äter lite påskbord ihop med oss.

Ska bli jätte skönt att slippa åka iväg någonstans!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 09:14:57 följande:

Ingen som vill veta av middagen nästa vecka som vi bestämde?
    Varför ignorerar alla?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!