• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-04-23 12:05:13 följande:
    jag gillade 276;an
    mm, oxå jätte fin :)

Gud vad svårt!!

justja, denna klänning har jag köpt, så en ska ju passa till den oxå:
    www.lilly.nu/lilly/lilly7.jpg
  • Mizzz

Hmm, nu kommer sambon och säger att det är finare med silver.. gaa..

• Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 12:36:49 följande:
    Den uppsättningen är jättefin! Det är jättesvårt... Ska fundera lite Jag gillar också silver bättre, men man ska ju ta det man själv gillar!
    Ja, problemet är ju att jag inte har bestämt mig för vad jag tycker är finast :)
  • Mizzz

Är det för mkt att ha både tiara och vita pärlor i håret?

• Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 12:38:51 följande:
    Vad ska du ha för övriga smycken?
    Jag tänkte ha ett vitt pärlhalsband, men har inte hittat vilket än.. och ett matchande armband.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-23 12:33:03 följande:

Han tog alltså blodprovet förra veckan o vi fiok svar idag..han var såå duktig när de tömde honom på en massa blod! Lillisen: Dina klänning är ju bara såå fin, har ju sett den live Jag ska kika närmare på tiarorna sen, sitter ute just nu o solar medans Vincent sover o det syns inte så bra på skärmen då.
    oj, måste åka nu så hinner inte svara så mkt.. Men va skönt!!
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-04-23 20:16:12 följande:
    å vill dom sova på sidan så har man ju defenitivt köpt en kudde i onödan för tidigt...
    Socialstyrelsen rekomenderar kudde från början..

Vi prövade dock en gång med en kudde men jag tyckte att det, även fast det var en platt, verkade alldeles för stor och obekvämt för Linus.. Så vi började att använda från det att han var ungefär 4-5 månader..
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-04-23 20:32:22 följande:
    den rekomendationen är väll för att undvika platt huvud.. sen finns det ju så mycke hit å dit så man får nog pröva sig fram så man känner vad som känns bäst själv.. När vi va små skulle man ju absolut inte ha kudde tex...
    Nee, precis.. Vi följde ju som sagt inte heller deras rekommendation...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!