• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-04-18 09:56:25 följande:
    Lillisen är oxå med. Har svarat på en av de 7 nybörjarfrågorn. Hihi..
    Japp, jag vet, de frågade om de fick använda mitt svar :)
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 10:35:51 följande:
    skickade precis iväg ca 150 bilder på framkallning... skrattretande va billigt det är nu för tiden.. hela 63 kr med frakten fick jag betala.. kommer ihåg på den gamla goda dyra tiden när man lämnade rulle i affären o fick betala 298 kr för ca 50 kort.. Länge leve digitaliteten.. Förresten?? Nån som vet om någon bra "nybörjarsystemkamera?? Vill verkligen ha en men håller på att tappa bort mig i djungeln.
    Jag får inte rekommendera annat än nikon D60 eftersom
    sambon jobbat för dem :)
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-04-18 15:01:24 följande:
    Jag får inte rekommendera annat än nikon D60 eftersom sambon jobbat för dem :)
    D60 är efterföljaren för D40 som ju börjar bli gammal, tror inte ens den tillverkas längre. Men den är helt ok, vi har själva en sån! :)
  • Mizzz

Det fanns några nikon D60 kvar på pc-city för 3000kr sa sambon nu, men då får man ju skynda sig eftersom det är total utförsäljning.

• Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:13:03 följande:
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk.. blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
    Men ring förlossningen på en gång, det låter ju inget vidare det där. Har ditt blodtryck och äggvita varit bra det senast besöken hos BM?
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:28:50 följande:
    yes, jag är friskare o mär bättre än någonsin när jag är gravid...
    Ok, för det du beskriver, huvudvärk och ont i magen skulle kunnat vara symptom på HF men det är nog ingen fara om det varit bra innan. Men det kan ju gå jätte fort, så tycker som sagt att du borde inga och fråga vad dom tycker.
  • Mizzz
    Marayah skrev 2009-04-19 19:08:14 följande:
    Men hoppla va tyst det blev här. Till o med jag hinner ju läsa ikapp. Här är de lugnt. Ska snart se om man kan förbereda lite packning och planera lite vad man ska ta med o så. Efterlyser en bärsele som man kan låna, någon?? Skulle låna en av en vän, me hon la ut den på blocket så nu är jag ställd!! Ska ju inte ta någon vagn upp eftersom ja köper min nya där uppe...
    Vi har en BB sele
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 12:07:22 följande:
    De har jag också tittat på Jag gillar nr 264.
    Den är jätte fin!

Jag vet inte riktigt om jag ska ha lite mer höjd dock, funderar på 302 eller 255.. Men vet inte om det blir för högt? Jag ska ha en klassisk uppsättning typ denna:
    www.2promhairstyles.com/images/wed12.jpg

och sen en slöja under "knuten" på håret..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!