• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 00:13:38 följande:

Då fixar jag det imorgon
    ok! :)
    Ne, ska sova nu, Fredrik snarkar sedan

Gonatt!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-28 22:32:01 följande:
    ni som är mer vana facebookanvändare.kan man spärra personer som ligger i ens vänner?
    Du kan ju ta bort vänner, men inte spärra vad jag vet. Antingen är man vän eller så är man det inte så att säga
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-29 06:53:46 följande:
    tack.nu får man skit för att man blev sams med jenny.
    ? ojojoj.. absolut inte så jag mena.. Jag bara mena att på facebook tror jag inte att man ska stänga ute vänner, dvs antingen är man vän eller så är man det inte...

Vet inget alls om du är vän med jenny eller ej, lägger mig inte i!
  • Mizzz
    Apipoulai skrev 2009-04-29 10:37:02 följande:
    Man kan placera personer i s k Limited Profile, vilken man kan göra inställningar över vad man vill att de ska kunna se.
    Ok, kan ju kanske vara bra att vet
  • Mizzz
    Apipoulai skrev 2009-04-29 10:46:20 följande:
    Jag har vänner på FB som jag inte vill ska se allt, bland annat en del som jag knappt känner från min barndom samt en bunt gamla fotbollsspelare. Såna som man inte umgås med men hejar på om man stöter på dem på t ex stan.
    Ja, självklart kan det vara så... Men som sagt, jag trodde inte facebook hade den utfunktionen utan att det var som jag skrev, att "antingen är man vän eller så är man det inte"..

Men tydligen hade jag missat en funktion
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 10:49:19 följande:
    Jag tror hon menade att hon fick skit på FB. Vann du halsbandet? Jag ska få låna ett pärlhalsband av min mormor så då har jag nåt lånat också
    Japp, jag vann halsbandet och fick det i brevlådan igår.. Jätte fin!
  • Mizzz
    Apipoulai skrev 2009-04-29 10:50:39 följande:
    Lätt att missa. För det är ju inte självklart hur man gör inställningarna. Man måste ta sig tid och "fixa" lite. Men allt finns under "settings"/"inställningar". :) (Jag har mitt FB på engelska, så jag vet inte exakt vad menyern aheter på svenska.)
    jag har oxå mitt på engelska

Tack för infon, inte för att jag känner att den är nödvändig för mig just nu, men man vet ju aldrig
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 20:32:33 följande:

Så är det alltid för mig oxå på krogen, alltid invandrare som håller på o sliskar sig. Fråga Lillisen vilka problem vi hade en gång med ett gäng invandrare när vi var på krogen Killar som verkligen inte vill ge sig fast vi sa till hela tiden, de hängde efteer oss hela kvällen..vi blev skit irriterade.
    sa till, jag knuffa honom ett tiotal gångenr ganska hårt bort från mig/dig

Vissa människor fattar liksom inte!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 22:49:12 följande:

Ja, just det, så var det ja..nä, de fattar verkligen inte! Får se hur det blir på otten nästa lördag
    Ja..

Sen kom ju samma kille (+ 5st kompisar) fram till mig när jag vänta på taxi och undra om han inte fick följa med hem. När jag sa nej så blev han sur och började beklaga sig över att han inte hade någon stans att sova osv.. Tur att han kompisar hade mer bakom pannbenet att de faktisk höll fast honom annars vet jag inte hur det hade gått.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 22:49:12 följande:

Ja, just det, så var det ja..nä, de fattar verkligen inte! Får se hur det blir på otten nästa lördag
    Otten blir ju självklart betydligt roligare, fan va skoj vi ska ha!!!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!