Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 21:56:33 följande:
    Jag kommer nog att ta pendeln till Linghem i sommar innan sambon får semester o bada där, där är det jättefint o barnvänligt. Du får gärna hänga med nån gång
    Här i Vikingstad finns det också fina badmöjligheter på Valkebobadet. :)

http://valkebobadet.se/ {#lang_emotions_sunny}
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 21:59:49 följande:
    Åh herregud kvinna, är du inte klok??
    Nä, jag är nog inte det! ;)
    Men det kändes bra förutom i vänster höftböjare samt skavsåret som uppstod under höger fot.
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-05 08:45:09 följande:
    Aha, går pendeln dit oxå?
    Jajemensam, fast åt andra hållet. ;) Badet ligger inte så långt från pendeltåget här heller, vid idrotsplasten, dessutom är dettyp cykel-/gångväg hela vägen dit (utom pyttelite på slutet.)
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-05-05 10:42:07 följande:
    Jajemensam, fast åt andra hållet. ;) Badet ligger inte så långt från pendeltåget här heller, vid idrotsplasten, dessutom är dettyp cykel-/gångväg hela vägen dit (utom pyttelite på slutet.)
    Hittade en liten karta på deras hemsida:

www.familjeliv.se/hem/apipoulai/gallery/phptrkxig.png
  • Apipoulai

De har precis bytt hemsida, så de har inte fått upp det ännu, men du får hålla utkik. Tror de öppnar för allmänheten första juni eller nåt sånt.
    Kan höra mig för om det.

• Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-05-05 11:01:53 följande:
    De har precis bytt hemsida, så de har inte fått upp det ännu, men du får hålla utkik. Tror de öppnar för allmänheten första juni eller nåt sånt.Kan höra mig för om det.
    3 juni enligt corren.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-05 13:21:23 följande:
    det sägs ju vara ett pojkår ja vet en hel drös me polkar som tittat ut (å en som ska) känner att odsen för att vi verkligen får en flicka ökar för varje gång vet en lite tös som kommit ut å det är mitt kusinbarn..
    I vår bekantsskapskrets har det föds tre flickor och en pojke sedan oktober -08, sen vet jag att en lillasyster är på gång i skåne. Så här är det flickår hittills, men tidigare har det mest varit pojkar.
  • Apipoulai

Förresten är jag piggare idag. Tröttare i kroppen, men piggare mentalt, sitter inte och gäspar hela tiden. Det var nog brist på motion som var felet. :)

• Apipoulai
    Maria84 skrev 2009-05-05 13:56:24 följande:
    Tack för era tummhållningar! Tyvärr har det inte hjälpt. Liten lever inte längre och jag känner mig så tom, så tom! Har gråtit hela vägen hem och det känns som att det inte finns nån ände på tårarna. Liam är jätteledsen för att bebisen inte lever längre och han har gjort så fina förklaringar på allt. Att det är jättesynd att bebisen är död för det är ju ett sånt stort ögonblick när bebisen ska komma osv. Blir inlagd över dagen på torsdag för igångsättning med tabletter. Förhoppningsvis får jag åka hem på kvällen om jag känner mig pigg nog.
    Nej vad tragiskt. Sånt får ju bara inte hända. Beklagar bortgången.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!