• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet

jippi imorrn börjar LOST!äntlign efter 11 månader längtan så börjar det igen.fler som följer den serien?

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-03-16 20:01:58 följande:
    jippi imorrn börjar LOST!äntlign efter 11 månader längtan så börjar det igen.fler som följer den serien?
    jag gjorde förr, men åh vad de borde lagt ner den serien för många säsonger sedan! Så mycket som hände första säsongen som man fortfarande inte har koll på. :/ Så jag gav upp.
  • SmileyMalin

äntligen sitter man i soffan efter en låååång dag
    Har varit ute på Ikano efter jobbet och dels storhandlat på maxi och dels letat lite nya vårytterkläder till dottern. Med en inte allt för sammarbetsvillig Nellie i släptåg! Hittade iallfall en jättesöt tunn vårjacka på Lindex, brun med vitt mönster och lite rosa detaljer. Och till det ett par bruna ofodrade överdragsbyxor. Så nu får våren gärna komma

Nu är det bara lite käk som gäller och en stund framför tv:n. Känns som om det blir tidigt i säng ikväll!

• thelifesaviour

Fy vilken dålig matdag!
    Först fastan och ett stort glas socker och när jag väl kom hem så åt jag för mycket frukost och sen har jag inte kunnat äta på hela dagen. Jag hatar att komma ur balans med maten! :(

• SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-03-16 20:42:14 följande:
    Fy vilken dålig matdag! Först fastan och ett stort glas socker och när jag väl kom hem så åt jag för mycket frukost och sen har jag inte kunnat äta på hela dagen. Jag hatar att komma ur balans med maten! :(
    här har min matlust börjat komma tillbaka efter ett par veckors illamående... och nu verkar min kropp vilja ha all den där maten den har gått miste om.... Är så sjukt hungrig hela tiden idag! Om det här håller i sig kommer jag snart börja rulla fram
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-03-16 20:42:14 följande:
    Fy vilken dålig matdag! Först fastan och ett stort glas socker och när jag väl kom hem så åt jag för mycket frukost och sen har jag inte kunnat äta på hela dagen. Jag hatar att komma ur balans med maten! :(
    Vet hur du har det! Jag kan äta max två ggr om dan, ibland inte alls. Och magkatarren är jätteglad på mig för det.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Firstandhappy

nä nu blir det att kasta bebis i säng och hoppa in i duschen, sussa kudde ett par timmar så man orkar upp imorgon igen,, dags att gå till BM o lyssna bebis..

• Maria84

Ang uppfostran så är vi rätt bestämda från början, det är nu som man testas som mest med den äldre herren. 5-års trots är såååå kul *harkel* Här får barnen två tillsägningar och den tredje gången så blir det en konsekvens, dvs som i Lucas fall att han blir borttagen ifrån där han är, såvida det inte är nåt farligt såklart. Då tas han ju bort direkt.

• Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-03-16 20:01:58 följande:
    Vi följer det men det är inte lika kul att kolla på det längre. Jag hoppas verkligen att det här är sista säsongen för de har dragit ut på den för länge nu.
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-16 20:51:22 följande:
    Vet hur du har det! Jag kan äta max två ggr om dan, ibland inte alls. Och magkatarren är jätteglad på mig för det.
    Det går bra om jag bara håller rutinerna. Men det glukosbelastningen idag så blev allt ur rutin och jag åt en gigantisk frukost och har mått dunderilla sen dess och inte kunnat äta varken lunch eller middag. :(
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!