VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
jippi imorrn börjar LOST!äntlign efter 11 månader längtan så börjar det igen.fler som följer den serien?
äntligen sitter man i soffan efter en låååång dag
Har varit ute på Ikano efter jobbet och dels storhandlat på maxi och dels letat lite nya vårytterkläder till dottern. Med en inte allt för sammarbetsvillig Nellie i släptåg! Hittade iallfall en jättesöt tunn vårjacka på Lindex, brun med vitt mönster och lite rosa detaljer. Och till det ett par bruna ofodrade överdragsbyxor. Så nu får våren gärna komma
Nu är det bara lite käk som gäller och en stund framför tv:n. Känns som om det blir tidigt i säng ikväll!
Fy vilken dålig matdag!
Först fastan och ett stort glas socker och när jag väl kom hem så åt jag för mycket frukost och sen har jag inte kunnat äta på hela dagen. Jag hatar att komma ur balans med maten! :(
nä nu blir det att kasta bebis i säng och hoppa in i duschen, sussa kudde ett par timmar så man orkar upp imorgon igen,, dags att gå till BM o lyssna bebis..
Ang uppfostran så är vi rätt bestämda från början, det är nu som man testas som mest med den äldre herren. 5-års trots är såååå kul *harkel* Här får barnen två tillsägningar och den tredje gången så blir det en konsekvens, dvs som i Lucas fall att han blir borttagen ifrån där han är, såvida det inte är nåt farligt såklart. Då tas han ju bort direkt.