• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-03-16 20:58:33 följande:
    Det går bra om jag bara håller rutinerna. Men det glukosbelastningen idag så blev allt ur rutin och jag åt en gigantisk frukost och har mått dunderilla sen dess och inte kunnat äta varken lunch eller middag. :(
    Skönt att du kan äta annars ialla fall! Här är det omöjligt! Funkar inte att småäta heller.
    Så jag hoppas att det vänder snart för man är en aningen orkeslös. Och jag vill ha mera ork till min familj och djuren!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-16 21:04:08 följande:
    Skönt att du kan äta annars ialla fall! Här är det omöjligt! Funkar inte att småäta heller. Så jag hoppas att det vänder snart för man är en aningen orkeslös. Och jag vill ha mera ork till min familj och djuren!
    Ja, mitt inte äta alls-mående slutade vid vecka 11, nu är det bara om jag inte håller mina tider. :)
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-03-16 21:07:29 följande:
    Ja, mitt inte äta alls-mående slutade vid vecka 11, nu är det bara om jag inte håller mina tider. :)
    Hade hoppats på att mitt också skulle sluta nu istället för att bli värre! Är ju i v.11 nu
    Då får du se till att hålla tiderna då
  • Firstandhappy

ojsan, märks att jag är dålig på att prata med mina vänner, Carmen på spårlöst har jag festat massor med när jag bodde i sthlm, hon är med från mjölbytrakterna från början..
    kanske dags att skicka ett sms o säga hej..

• thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-16 21:10:09 följande:
    Hade hoppats på att mitt också skulle sluta nu istället för att bli värre! Är ju i v.11 nu Då får du se till att hålla tiderna då
    Vi får hoppas att det går över snart då. :)
  • Marayah

Becka: De e lugnt. Var faktiskt skönt att komma hem. Hann ju inte se  vad du skrivit här då de var full rulle imorse då ja inte kunde gå hem o äta frulle efter Marko lämnats som ja brukar göra. Apropå imorron så kommer Jockes kusin på besök så då kan ja inte komma. Men senare i veckan kanske???

Apropå "finare" märken mat. Ja har en del saker som ja helst vill ha de dyrare alternativet. Tex fiskpinnar och hamburgare. Men som kyckling file och så går bra med tex eldorado. Men som sagt många billighets varor kan vara goda, men en del är vattninga och äckliga.

Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84
    Marayah skrev 2009-03-16 21:25:37 följande:
    Apropå "finare" märken mat. Ja har en del saker som ja helst vill ha de dyrare alternativet. Tex fiskpinnar och hamburgare. Men som kyckling file och så går bra med tex eldorado. Men som sagt många billighets varor kan vara goda, men en del är vattninga och äckliga.
     Ungefär som här då! Just fiskpinnar och hamburgare vill jag ha lite dyrare märken av. Men annars kör vi eldorado, willys osv och de funkar precis lika bra.
  • Leos och Vincents mamma
    Becka: De e lugnt. Var faktiskt skönt att komma hem. Hann ju inte se  vad du skrivit här då de var full rulle imorse då ja inte kunde gå hem o äta frulle efter Marko lämnats som ja brukar göra. Apropå imorron så kommer Jockes kusin på besök så då kan ja inte komma. Men senare i veckan kanske???Apropå "finare" märken mat. Ja har en del saker som ja helst vill ha de dyrare alternativet. Tex fiskpinnar och hamburgare. Men som kyckling file och så går bra med tex eldorado. Men som sagt många billighets varor kan vara goda, men en del är vattninga och äckliga.
    Ok, så bra. Jag kan bara på onsdag oxå.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Becka: De e lugnt. Var faktiskt skönt att komma hem. Hann ju inte se  vad du skrivit här då de var full rulle imorse då ja inte kunde gå hem o äta frulle efter Marko lämnats som ja brukar göra. Apropå imorron så kommer Jockes kusin på besök så då kan ja inte komma. Men senare i veckan kanske???Apropå "finare" märken mat. Ja har en del saker som ja helst vill ha de dyrare alternativet. Tex fiskpinnar och hamburgare. Men som kyckling file och så går bra med tex eldorado. Men som sagt många billighets varor kan vara goda, men en del är vattninga och äckliga.
    I Sverige får det inte kallas hamburgare om det inte är 100% nötkött så det spelar ingen roll vilket märke det är. Däremot ska man läsa innehållsförteckningen på sånt som kallas 2minutburgare" och annat...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-16 23:10:35 följande:
    I Sverige får det inte kallas hamburgare om det inte är 100% nötkött så det spelar ingen roll vilket märke det är. Däremot ska man läsa innehållsförteckningen på sånt som kallas 2minutburgare" och annat...
    Men i vissa burgare är de massa äckliga vita flisor, typ bråsk. {#lang_emotions_undecided} Så för mej blir de oftast scan som e BÄST, iaf enligt mej. Nej nu ska ja sova. Har vart över hos grannen och tjattrat. Nu vart de sent inatt igen. {#lang_emotions_tongue_out}
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!