Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-30 11:00:07 följande:
    Ja, fast du får tänka på att kastrering inte alltid hjälper =D P-piller hjälper definitift inte.
    och även om p-piller inte fungerar mot mjao så fungerar det att katten kan börja gå ut o jag slipper höra skiten...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-03-30 11:31:11 följande:
    Det har blivit värsta härvan med sminket som jag vann på tradera. Jag har skickat ett antal mail, utan att få svar. Syrran skickade mail och undrade vart mitt smink hade tagit vägen. Hon fick svar direkt. De skulle då polisanmäla oss för att syrran lagt sig i eftersom hon inte hade nåt med det att göra. Haha, som om polisen skulle bry sig. Sen skulle de polisanmäla oss för lögn. De påstår att vi har använt sminket. Det är lite svårt att använda nåt som vi aldrig fått! De är verkligen inte kloka nånstans. Skriver massa citat på engelska om gud, att han ser allt och vet vem som ljuger. Men så bra då svarade jag! Då vet ju han hur det ligger till. I vilket fall så ringde damen upp mig i lördags. Hon kunde inte ett ord svenska så vi pratade engelska. Hon lovade att det skulle postas nytt smink som idag och att jag ska ha det senast onsdag. Perfekt tänkte jag och hon lovade att det skulle lösa sig. Allt var frid och fröjd, trodde jag! Syrran har fortsatt att få otrevliga mail från denna säljare. Då skrev hon att jag och dem hade ju kommit överens på telefon om en lösning så det fanns ingen anledning till mer tjafs. Till svar får hon då: Jag har inte pratat med nån! Vad f*n är det som händer??
    ohhh jobbigt värre.. ja sicken röra...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-30 17:42:42 följande:
    Haha, jo, det är sant. Jag köper också mycket nytt, men jag tycker det är bra att alternativet finns. :)
    jag tycker det är bra att man kan välja, jag köper oxå både nytt o begagnat...
  • Firstandhappy

SANNA & LINDA... spank you werry much fore todaj chicks....

• Firstandhappy

hoppas ni stod ut med min griniga son idag, märktes att han va trött som tusan stackars barn, har lagt honom i sängen för att sova en stund nu..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-30 17:53:50 följande:
    Förstår inte att du kallar det där grinigt. :)
    man blir lätt bortskämd när man har en snäll son, det lilla som jag kallar grinig är solskenshumör för andra...
    Tänkte på det!! Åka till IKEA nån dag i framtiden o kolla på lite grejjer?? Tänkte kolla in det vägg-hängda skötbordet..
    Fru T skrev 2009-03-30 17:54:48 följande:
    tycker inte det va såå farligt ändå han kan ju inte va på topp alla dagar heller Nu vill ja shoppa meeeeeeerr
    nä speciellt när han inte sov på hela dagen... jag vill med shoppa mer..
  • Firstandhappy

Fru T... hur var det, behövde du barnklädesgalgar???
    Har en hel bunt som bara hänger till absolut ingen nytta som du mer än gärna kan ta om du vill ha...

• Firstandhappy

kalas, slänger ner dom i en påse så är dom dina nästa gång vi ses...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-30 18:28:03 följande:
    toppen
    28 st blev det nu..
  • Firstandhappy
    så trodde jag med.men sen blev det så mycket sött man ville att barnen skulle ha och sen blev de aldrig använda.det räcker oftast med 5 ombyten till bebisar så länge de inte kräks en massa

Gäller dock kanske om man har egen tvättmaskin, har man tvättstuga som vi hade när william va liten och inte obegränsad tid där nere så gick det åt bra mycket mer än 5 ombyten kan jag lova..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!