Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

funderar på att läsa de sista 2 kurserna till uska o sen direkt vidare till beh-ass på en gång i höst under mammaledigheten..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-23 13:17:26 följande:
    Så nu har Sture passat på att inviga skötbordet me vad skulle vi göra utan denna lilla kille som måste kontrolera å godkänna allt
    hahaha va jag avgudar den kaatten
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-03-23 13:34:25 följande:
    MoA skolan kan du läsa detta på. www.moalarcentrum.se(tror de e rätt adress)
    nä fel adress men googlade o kom rätt... kalas
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-23 15:02:48 följande:
    hehe det gör vi me skulle kunna göra en bilderbok med bara honom i... ni vet alla dom där poserna å konsterna å stuff som man bara ser katter göra på knäppa klipp eller på nätet, han har dom alla dessutom så ligger han å snuttar på sin egen svans så det bara smaskar när han sover... sen har vi ju den andra galningen som fått för sig att husses tandpetare är det roligaste som finns, så här har ja hittat honom två dar i rad nu...
    hade med en sån katt en gång i tiden, min underbara Zeke... guuu vad jag saknar honom.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-23 22:09:46 följande:
    ne inte ja heller, iofs så VET ja ju att våren inte kommer fören tidigast i mitten på April (det gör den ju aldrig) men NU vill ja faktist ha VÄRME å BEBIS
    mmmm vill med ha det nu... men men, bara 13 veckor kvar..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-24 07:38:29 följande:
    Vilken fin sol vi har idag! Nu får vi bara hoppas att snön försvinner. Ewa, Linda och Diana, ni har inte så lång tid kvar nu! Vad spännande och vad avundsjuk jag blir! ;D Själv ska man gå höggravid i sommarhettan, blir lovely. Nä. Som jag sagt innan, jag ska ligga i vattnet varje ledig sekund. :)
    nej det är sant, fast ligga o plaska i vatten med mage låter inte fel det heller... jag gör dig sällskap, heeeeela sommaren..
  • Firstandhappy

ja fy sjuttsingens vikket fint väder man fick idag, kommer bli en fröjd att komma ut idag o få göra lite annat, ska passa på att köpa bok om TROTS och BARNUPPFOSTRAN..

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-03-24 15:07:38 följande:
    Nu har jag precis öppnat posten och vi fick en tid för Elin hos Barnkardiologen för nytt ul den 9/4. Ska bli spännande att se om andra hålet vuxit igen helt nu. Hoppas! Tisdag idag= Köksfri dag för mig. Idag är det Jessica som lagar maten, stuvade makaroner och stekt falukorv blir det. Mums, hennes stuvade är grymt goda.
    här har jag 2 män i köket som står redo att laga vad den gravida kvinnan kräver... skönt när dani har besök av vissa av sina vänner...
  • Firstandhappy

nä här lagar nästan jag all mat, förutom när jag vill att han ska ta det eller han ska göra någon paradrätt.

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-03-24 16:52:57 följande:
    Köket är inte mitt område så det lämnar jag gärna över. Han och Lcuas brukar hjälpas åt och har jättemysigt under deras lilla stund. Nu väntar jag bara på att han ska komma hem så ska jag åka ner till kvinnohälsan och ta cellprov. Fick kallelse när jag var gravis och så fick jag en ny kallelse nrä mensen precis hade hittat tillbaka. Så nu åker jag ner när de har öppen mottagning så jag får det gjort.
    hahaha fick kallelese 2 ggr när jag va gravid med Wille, fick dock ta det i samband med efterkontrollen sen... skönt att få det gjort.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!