Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:49:13 följande:
    Bra tänkt Fast när man har barn så kan det vara ganska skönt att ha det
    Jo, precis. :) Men jag trodde inte jag skulle ha barn såhär snart. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:57:31 följande:
    Livet ändras ibland snabbare än vad man tror
    Sannerligen! :)
    Men vi kommer inte skaffa bil förrän åtminstone jag studerat klart, så det känns inte aktuellt just nu iaf. Vi har två milar inom tio minuters gångavstånd. De får duga fint. ;)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:38:32 följande:
    ja när jag gick på körskolan så var det en tant som va över 50 som skulle "ta om sitt" körkort eftersom hon själv aldrig kört bil, det var hennes man som alltid kört o nu va han dö så hon skulle börj köra själv igen.. Ja jag känner mig lite duktig, alldeles huslig o duktig med massa pyssel o så...
    Någon som boar lite? :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-05 22:52:39 följande:
    Synd att jag missade diskussionen om fotboll, det är ju lite mitt ämne. Verkar som många tittat på sina bröder eller sambos i den här tråden. Är jag den enda som spelar själv? Grymt roligt är det iaf, mycket roligare än att titta på. Har spelat i div 2 som högst, kanske inte säger er så mycket, men det är tämligen högt för damfotboll. Nu harvar jag i lägsta divisionen (div 5), mest för att laget/träningarna ligger nära hemmet. Annars gillar jag kvalitet och högre divisioner, men orkar som sagt inte att lägga restiden för att vara med i ettlag som spelar högre upp. Mitt nuvarande lag - Malmslätts AIK - är förövrigt helt underbart, så jag vill inte byta nu heller. www.laget.se/maikdam PS Kuriosa. I Lkpg har jag spelat i följande klubbar genom åren: Gottfridsbergs IF, Karle IF (ryd), Vikingstads SK, Linghems SK, IK Östria Lambohov och nu Malmslätts AIK
    Jag provade att spela fotboll när jag var liten men det var inget jag föll för. Men jag kan en del om fotboll i o m sambons intresse, har börjat tycka det är lite intressant nu. :) Men jag bävar verkligen för att de skulle gå upp i högre division med längre resor och huvvaligen. Division fyra är lagom tycker jag. :)
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 08:51:47 följande:
    jag skulle gärna jobba deltid,men värken gör att det inte funkar.funderar på att starta nått intenetföretag med typ hemmasydda designade kläder och barnprylar i höst.
    Låter klokt, du gör ju jättefina saker som är trendiga nu också! :)

Skönt att ha något att göra iaf. En bekant till mig har en jättefin sådan shop: www.missiripa.com/
  • thelifesaviour

Linus är också världsbäst på komplimanger, det är otroligt skönt, för just nu kan jag känna mig så himla ful ibland.. Gravid, tjock, glåmig, trött.. För att inte tala om finnig. :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 11:35:05 följande:
    lägger till svettig o varm o svullen på den listan... fast attsingens vilken fin mage jag börjar få...
    Du får visa bild! :)
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    Vilken tråkig sambo..
  • thelifesaviour

Åh, mysigt med trädgårdsföreningen. Vi promenerade som vanligt igenom där idag och det är så fint och mysigt där på våren. Kommer ihåg ungdomens glada dagar i trädgårdsföreningen, haha.

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 15:23:59 följande:
    Jadu, jag tycker det är kul med ombyte. Älskar långt hår, men orkar aldrig låta håret växa sig så där långt. Dessutom tycker jag det är så mycket skönare med kort hår när man har småbarn.
    Jag skulle också vilja ha peruker! Skulle vara så kul att byta, särskilt för mig som har slutat färga håret. :D
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!