Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Måste bara visa världens sötaste katt på sin säng på garderoberna. Där sover han varje natt. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 14:23:10 följande:
    Bara för att suktas så ska jag berätta att vi precis har varit o handlat så om några timmar ska vi grilla gott kött, potatisklyftor, rödlök, fetaost o tsatksiki blir det till. O en god drink till det, mmm..sommar
    Ååååååh..
    jag dör vad gott!!
  • thelifesaviour
    090402_kingsize1 by you.

Nu borde man kunna se katten på sin säng också, bilder från bilddagboken funkar ju bara om man är inloggad, det glömde jag. :)
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-12 16:54:04 följande:
    villken söt kisse
    Ja, han är rätt rar. :)
    Han ligger just nu och snarkar i mitt öra, helt utslagen efter en promenad i solen idag! :)
  • thelifesaviour

Diana, fy så hemskt, ta hand om dig och familjen nu, kram!

• thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 10:46:18 följande:
    Har djuren kommit ut ännu? Kaninerna o getterna tänkte jag mest på. Vi har oxå tänkt att ta en tripp dit, men visste inte när djuren släps ut.
    Vi promenderade igenom igår och det var massor av barnfamiljer och hästarna var ute och jag såg folk inne hos getterna iaf.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 10:49:44 följande:
    Ok, hästarna brukar ju vara ute ganska tidigt eftersom de tas in på kvällen, men kaninerna o getterna brukar ju komma ut lite senare. Då kanske man skulle ta o åka dit idag istället då, tänkte först gå till lekparken här ute, men vi får se..
    Ja, jag vet inte om de var ute, men dörrarna till getterna var iaf öppna, minns inte hur det var med kaninerna och det var massa barn som sprang omkring över allt. :) Så det är nog ett perfekt utflyktsmål för dagen.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-13 12:02:17 följande:
    Har tyyp sovit till 11 idag och jag är fortfarande helt slut i kroppen. Vet inte om det är något som är fel men skall ju på UL imorgon så jag orkar inte bry mig idag. Har inte känt av bebisen på en halv vecka nu, mer än att den verkar få hicka, men det kanske är normalt. Gick in i vecka 32 igår. Har haft som svimattacker flera gånger, men det hjölper när jag sitter ner. Antar att kroppen helt enkelt är slut. Sitter med Molly ute i sandlådan och softar nu. Vad hittar ni andra på? Ba... usch.. tänkte vara duktig och gå en sväng, men är såååå trött och konstig i kroppen idag så jag vet inte om jag orkar. Får hoppas att de har goda nyheter imorgon på tvUL. Men just nu känns det som att man kommer bli inlagd. Men vi får se. Det är ju två månader till beräknat datum.
    Hoppas allt går bra för dig, att du är trött och utmattad i kroppen är inte konstigt efter allt som har hänt. Så vila bara, ta det lugnt.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-13 12:54:48 följande:
    kryper ner i soffan framför en film.... är så trött så ja nästan känner mig bakis idag
    Jag också, och jag var inte ens ute och shejkade igår. :)
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-13 12:59:50 följande:
    Mm, ja, jag är verkligen helt slut. Fattar inte riktigt hur det blev så här... igår mådde jag bra, men idag är jag verkligen inte mig själv. Mår ungefär som när jag var i vecka 6 då jag åkte inte akut och de upptäckte ett eventuellt missfall. Hoppas att det bara är psykiskt nu.
    Vi får hoppas det. Stress och oro gör oss trötta och sköra.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!