Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-08 22:23:17 följande:
    kanske passa på att träffa mig nåt om du har tid.. Har gjort så fint på sängen nu.. skrivit dit namnen på båda sönerna med födelseår så på ena sidan står det nu 20William08 & på andra 20Molgan09, så nu ska jag bara köpa färg o pensel o sätta igång o måla..
    Ja, det skulle vi kanske kunna göra.. Ska fika med förstagångarna (hehe) vid 13, men någon gång efter det kanske? Sängen blir jättefin f ö! :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 22:29:14 följande:
    jeeeaj va skoj... nä vars nu ska jag inte va ironisk... host harkel.. kan ju höras av, ska ner på stan o köpa färg iallafall så kanske kan mötas upp nånstans om det är bra väder o så..
    Ja, det kan vi absolut göra. :)
  • thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-04-09 06:37:01 följande:
    Godmorgon! Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu. Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    Håller tummar och tår!
  • thelifesaviour

Ohherregud vad jag är trött idag, låååång fika på stan och sen har jag nästan svimmat. Det gör ont i kroppen, så trött är jag. Suck. :(

• thelifesaviour
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:19:45 följande:
    vad ska folket här göra mer i påsk då??? själv blir det lugnt i morgon lördag till mina svärföräldrar och söndag blir fin middag hos mina föräldrar och måndag blir elmia
    Imorgon ska vi ha påskmiddag här med sambons familj och bihang, kommer bli jättemysigt. På lördag åker vi till min mormor och påskar med min familj. Söndag blir lugnt med pussar i solen, då har vi en egen påsk. ;D
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-09 21:07:22 följande:
    mm, har nog varit inne där och vänt typ. det är väl en rätt liten butik. de hade inte min storlek där sist. men det kanske har ändrats. men vilka priser man skall behöva söänga ut.. det är ju helt sjukt.....
    Det är lite svårt att hitta där inne, men om man ber om hjälp är de verkligen sjukt hjälpsamma.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 21:29:56 följande:
    fy f*n va bra det blir med texten på sängen, har målat första gången med kramp i nacken o hela högerarmen som bieffekt, bara en strykning till..
    Vi vill se bild sen! :)
  • thelifesaviour

Jag har precis gjort iordning min favoritpåskmat, en lax- och löjromstårta. Längtar tills jag får äta den! Nu ska jag baka en chokladtårta också, svärfar blir så upprörd om jag inte står för godsakerna. ;D

• thelifesaviour
    Marayah skrev 2009-04-10 12:01:46 följande:
    Glad Påsk alla! Även om de inte finns en gnutta påsk känsla..
    Vart har du gjort av påskkänslan då? :)
    Glad påsk!
    Fru T skrev 2009-04-10 11:20:05 följande:
    Ja undrar va min Nisse har för känningar Katten somnar alltid uppe brevid mig men sen när ja sover så lägger han sig alltid nere vid mina fötter eller på Teddes sida om han inte e hemma, ibland går han tillome å lägger sig i soffan... Nu i två nätter i rad så har han sovit tätt tätt intill min mage, inte änns om ja har legat å vridit å vänt på mig så har han flyttat sig utan avvaktar bara tills ja ligger still å sen lägger sig tillrätta så nära han kan igen... Han e lite sööt men man kan ju inte annat än undra om det är nåt han känner av
    Beskyddande storebrorskänslor? ;D
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-10 12:18:50 följande:
    Hehe ja nått sånt han blir ju helt förstörd stackarn när han hör en gråtande bebis på tevin
    Haha, ja, jag vet hur han känner. ;D
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!