• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Hund hade varit trevligt, men håller med er om att det inte funkar i lägenhet. Man skall bo på landet i så fall så att de får springa fritt.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 10:31:54 följande:
    ja för det är ofta bra mycket mer jobb med dom än man tror... nä tacka vet jag hund när man bor på landet o kan släppa ut den för att spring fritt
    Absolut, det är de ultimata!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 10:28:38 följande:
    Jag vet inte alls vart det var. Det stod massa notiser i corren i somras och höstas om att det var folk som gav sig på djur här. Därför vet vi inte om vi vågar skaffa nåt nu. Vi vill gärna ha en liten kanin. Men vi bor ju ändå i den lugnaste delen av skägget så det borde ju vara ok egentligen.
    läste oxå nått om det i höstas.det var nån som hade fått sin kanin dränkt
    Marayah skrev 2009-04-15 10:27:24 följande:
    Hundar e charmiga, men ja nöjer mej nog med att vara dagmatte.
    kan bara hålla med.här är det tomt nu ett tag innan vovven kommer igen
  • Maria84
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 10:17:26 följande:
    Av idioter till människor som roar sig med att plåga djur
    Åh avskyr sånt folk!! Bara att de ger sig in på tomten så är ju bara det ett brott.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • dinana

Haha, har precis suttit och kollat på Molly Mus på teven... oj vad roligt Molly tyckte det var.... hon satt och sjöng med i intromusiken =)

• Fru T

vaaaaarför ska tiden stå stilla föör

go morron föresten

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-15 10:50:23 följande:
    Åh avskyr sånt folk!! Bara att de ger sig in på tomten så är ju bara det ett brott.
    Jag med. Jag fattar inte hur folk ens kan klara av att skada ett oskyldigt djur. Då kan man inte ha alla hästar i stallet så att säga. Ingen normal människa gör ju så!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Maria84 skrev 2009-04-15 10:50:23 följande:
    Ja sådant där är irriterande... Dessutom har grannen rivit ner staketet och de verkar inte ha någon tanke på att fixa det, så deras ungar springer över till våran tomt nästan dagligen... och Stångåstaden säger att det inte deras uppgift att fixa staketen eftersom de inte har satt upp dem. Så vill man ha staket runt så får man fixa det själv... det är säkert billigt! Men vi får väl sätta upp ett elnät eller nått runt så vågar de sig nog inte in här.
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 10:39:08 följande:
    Det är det absolut. Det är värre att ha en valp än en bebis .-) Men jag är uppväxt med hundar och saknar det massor. Men som sagt, det blir inte nån hund i en lägenhet. Aldrig i livet!
    ja bebisen sätter man på en blöja o sen kan den va rumsren i ett par timmar, inget ut o nattkissa här inte..
    Nä har haft valpar allt för många gånger o tycker bättre om äldre hundar...
    Fru T skrev 2009-04-15 10:52:13 följande:
    vaaaaarför ska tiden stå stilla föör go morron föresten
    för att du inte är här hos mig o dansar i din kanindräkt på mitt köksbord.. god morgon till dig med min vackra...
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 10:53:44 följande:
    Jag med. Jag fattar inte hur folk ens kan klara av att skada ett oskyldigt djur. Då kan man inte ha alla hästar i stallet så att säga. Ingen normal människa gör ju så!
    hästar i stallet?? va jag har inga hästar alls i något stall?? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Maria84

Har tagit hand om många misshandlade djur och vissa har varit mer döda än levande. Polisen brukar höra av sig hit.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!