VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
oh jag hade med massa djur när jag växte upp, katter o hundar o kaniner o marsvin och chinchillor o råttor o grodor o fiskar o fåglar, hahahaha har nog haft hela näringskedjan om jag tänker efter, men underbart har det varit, kan inte tänka mig låta mina barn växa upp utan djur så döden för oss vore om något av barnen skulle bli/vara allergiskt..
nä dåligt med det på den här sidan med.... ja kossorna o grisarna glömde jag, o hästar fast dom gillade jag aldrig.. o får... ohh små vita lamm som ska matas med flaska.. tur att pappsen fortfarande hänger med bönderna så wille o molgan kan få uppleva det.
Värken sitter kvar idag med, inte blivit så mkt sömn inatt direkt och idag blir det en lugn dag för min del. Tänker inte göra många knop idag och hoppas på att det lugnar ned sig lite mer.
Grabbarna leker för fullt här så det är full rulle på dom ![]()
Undrar om man kommer på alla djur som man har haft.. Möss, tamråttor, gerbiler, hamstrar, undulater, kaniner, marsvin, chinchillor, katter, hundar, getter, höns, får, kor, hästar, grisar både vanliga och mini.. ja det finns säkerligen mera
Och många av djuren har jag ju fortfarande. Men det är underbart med djur och jag skulle inte klara mig utan dem!
En räv har vi haft också, honom får vi ju inte glömma
Jenny - av andra djur eller människa?