• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:17:13 följande:
    nä men det går inte serru, du måste komma hit för jag har fått akut springmask i stortån med faluxerande klåda i spinalen o då fungerar det bara med en blond Linda i kanindräkt på mitt köksbord.. så du får tyvär avstå från maskeradisdräktisarna förstår du..
    hahaha

du får koppla på tålamodet så kan ja komma i morron iställe
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet

äntligen tittar solen fram igen.snart daxs för långpromenad när stora tösen ska hämtas.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-15 11:36:14 följande:
    hahaha du får koppla på tålamodet så kan ja komma i morron iställe
    suck.. ja okej då...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:40:45 följande:
    suck.. ja okej då...
    bra där
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-04-15 11:28:44 följande:
    Visst är det så... FAst min schampoflaska jag har nu har jag haft sen förra julen. Alldeles perfekt. Tyvärr börjar den ta slut nu och jag har ingen aning om vart jag skall få tag på en ny. Det är en Matrix som jag köpte på nätet. *snyft*
    Oj, det var ett drygt schampo, eller tvättar du inte håret så ofta? ;)
    Du får surfa runt och se om du hittar det, måste ju finnas någon återförsäljare om det nu är ett bra schampo.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-04-15 11:48:53 följande:
    Oj, det var ett drygt schampo, eller tvättar du inte håret så ofta? ;)Du får surfa runt och se om du hittar det, måste ju finnas någon återförsäljare om det nu är ett bra schampo.
    här går det åt flera schampoflaskor i månaden.har lust att raka av håret.hinner bara tvätta håret så är det skitigt på några timmar*suck*
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-15 11:28:44 följande:
    Visst är det så... FAst min schampoflaska jag har nu har jag haft sen förra julen. Alldeles perfekt. Tyvärr börjar den ta slut nu och jag har ingen aning om vart jag skall få tag på en ny. Det är en Matrix som jag köpte på nätet. *snyft*
    fast du har väl väldigt tunnt hår med??
  • JePaLuLi

Matrix säljs väl hos de flesta frisörer har jag för mig.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

ohhh jag kom precis på det bästaste av alla bästa ordspråk om att tycka om sig själv..

det finns ingen som är likadan som jag o därför är jag vackrast av alla mig

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:55:46 följande:
    ohhh jag kom precis på det bästaste av alla bästa ordspråk om att tycka om sig själv..det finns ingen som är likadan som jag o därför är jag vackrast av alla mig
    Me like!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!