• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-14 14:33:55 följande:
    Haha, Vincent visar tydligt vad han vill Han går o hämtar sina skor hela tiden o kommer med dem till mig, sen när jag ställer tillbaka dem så blir han sur Kan det bli mer tydligare än så att han vill gå ut..haha..
    Så gulligt..

Vi har vart på Bp idag en sväng. Ska avvakta och se när ja kommer till Sundsvall om det finns nått bra erbjudande. Annars så blir det till att beställa en Emmaljunga NitroCity i färgen pro lime(tror ja, har inte riktigt bestämt mej än med färgen.)
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

ush här vi tagit ett svårt beslut idag
    vår kära kanin måste få ett nytt hem.känns inte kul.men varken jag eller maken klarar av kaninens hö och tösens celiaki gör att hon inte kan hantera viss del av kaninens kost.

vi har haft kaninen i 2år,så han är en kär familjemedlem.så nu måste vi finna ett hem till stampe

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-14 17:35:23 följande:
    ush här vi tagit ett svårt beslut idag vår kära kanin måste få ett nytt hem.känns inte kul.men varken jag eller maken klarar av kaninens hö och tösens celiaki gör att hon inte kan hantera viss del av kaninens kost. vi har haft kaninen i 2år,så han är en kär familjemedlem.så nu måste vi finna ett hem till stampe
    jobbigt, hade gärna tagit över om jag hade bott på landet.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-14 18:21:58 följande:
    jobbigt, hade gärna tagit över om jag hade bott på landet.
    ja jobbigt är bara förnamnet.stora tösen är ledsen över att vi inte kan ha kaninen kvar.hitta nytt hem till stampe lär nog vara svårt då det finns många kaniner ute på blocket redan
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-14 15:38:30 följande:
    oh ja vill me shoppa.... vi ska köpa det sista när lönen kommer... men vi tar trippen te Bp i norrköping iställe sör personalen e mycke trevligare där å butiken e ju större.. Nu har ja vart duktig å röjt i byrån så nu har hon tre lådor där, det får hon faktist nöja sig me :-P
    jo nu tror jag allt det stora är klart, nä just det skötbordet kvar, men vi har inte bestämt oss än för vad vi vill ha...
  • Firstandhappy

ja just det, en beige lift blev det till den gröna vagnen...

• Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-14 18:37:02 följande:
    ja jobbigt är bara förnamnet.stora tösen är ledsen över att vi inte kan ha kaninen kvar.hitta nytt hem till stampe lär nog vara svårt då det finns många kaniner ute på blocket redan
    Jag o Leo vill ha en kanin, men först måste vi "övertala" sambon
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-14 19:00:20 följande:
    ja just det, en beige lift blev det till den gröna vagnen...
    fint
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour

Fru t! Gud vilken fin bild på dig, mannen och magen! :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-14 20:23:08 följande:
    Fru t! Gud vilken fin bild på dig, mannen och magen! :)
    ja visst är den, helt underbar...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!