• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 13:31:12 följande:
    Just det!Är det någon som är intresserad av att komma på visning från Oriflame här hos mig den 24 maj?
    skulle gärna komma.men det är i samma veva som sista packningen ska fixas.men jag kommer gärna om det blir fler gånger
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 12:04:55 följande:
    Jag läste den där tråden igår. Fattar inte om hon vill att man ska tycka synd om henne? Idiot! Tur att de tog henne!Läste en annan tråd också som visserligen låg í sandlådan, men den handlade om att hon inte slog sina barn så hårt. Det blev knappt några märken... Det är väl för f*n inget att skämta om! Det finns tyvärr många barn som har det så
    ja vissa är inte kloka.såg en skämttråd om att lämna en 2 åring hemma för att föräldrarna skulle parta ute hela natten.vissa saker kan man inte skämta om.jag fattar inte hur man kan skämta om misshandlade personer,djur,våldtäkt osv
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:07:57 följande:
    Hej svejs!Igår var vi till Bp i Nrkpg och köpte en ny vagn till Elin. Jag klara ju inte att köra den stora Brion längre, det gör så ont i fogarna.Så nästa vecka säljer vi Brion!
    synd att brios vagnar är så tunga.för de är snygga.fats det kommer bli en söt gosse som ska åka elins gamla brio.hoppas allt är bra med er
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 13:33:29 följande:
    Jag kommer gärna Vet iofs det mesta om deras produkter eftersom en kompis varit säljare, men kan vara kul ändå o jag gillar deras saker.
    Vad roligt
    Jag har ingen aning om vad det är. Fick för mig att det var för tanter, men det ska visst vara bra produkter
    Familjetrollet skrev 2009-04-15 13:36:40 följande:
    skulle gärna komma.men det är i samma veva som sista packningen ska fixas.men jag kommer gärna om det blir fler gånger
    Det förstår jag. Det blir säkert fler gånger!

Marayah: Hur går det för dig? Vi är faktiskt (peppar peppar) klara nu
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Marayah: Börjar traska nu. Messa/ring mig sen om ni kommer iväg!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 13:44:16 följande:
    Vad roligt Jag har ingen aning om vad det är. Fick för mig att det var för tanter, men det ska visst vara bra produkter Det förstår jag. Det blir säkert fler gånger!Marayah: Hur går det för dig? Vi är faktiskt (peppar peppar) klara nu
    Ja, jag fick oxå för mig att det var för tanter förut, men det är det garanterat inte, jag köpte nog nåt varje månad förra året från min kompis, de har supersnygga saker som jag älskar
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Näpp, nu har Vincent vaknat så nu ska vi ta på oss o gå o hämta Leo på dagis, sen blir det nog att vara ute i lekparken. Har ju blivit jättefint väder nu, som jag inte trodde imorse.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Just det!Är det någon som är intresserad av att komma på visning från Oriflame här hos mig den 24 maj?
    Ja tror ja hoppar det
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 13:44:16 följande:
    Vad roligt Jag har ingen aning om vad det är. Fick för mig att det var för tanter, men det ska visst vara bra produkter Det förstår jag. Det blir säkert fler gånger!Marayah: Hur går det för dig? Vi är faktiskt (peppar peppar) klara nu
    Inte är det för tanter inte Det är jättebra produkter, och populära! Är själv säljare för dem.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-04-15 11:48:53 följande:
    Oj, det var ett drygt schampo, eller tvättar du inte håret så ofta? ;) Du får surfa runt och se om du hittar det, måste ju finnas någon återförsäljare om det nu är ett bra schampo.
    Det är ett superbra schampo!!! Kostar nog 800 kr/flaskan, men jag köpte det mest på skojs skull för att det var många som rekommenderat det. Det är väldigt drygt, men så har jag ju haft lite andra schampon under tiden också då jag har haft silverschampo till det blonda håret.
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:53:56 följande:
    fast du har väl väldigt tunnt hår med??
    Nja, nu kanske, jag vet inte riktigt... men jag har alltid haft tjockt hår innan. Men jag tror det har slitits en del när jag blonderade det.. Men nu har jag ju i stort sett klippt av allt det blonderade....
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 11:54:17 följande:
    Matrix säljs väl hos de flesta frisörer har jag för mig.
    Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Just det! Är det någon som är intresserad av att komma på visning från Oriflame här hos mig den 24 maj?
    skulle jag absolut kunna tänka mig, bara mannen är ledig från jobbet den söndagen så..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!