• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Oj vad mycket ni skrivit sen jag var inne senast... wow.. fick bläddre igenom fem sidor nu och kommer knappt ihåg hälften. Minnet har verkligen blivit sämre nu när jag är gravid.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
    Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    ja fast en liten flaska räcker ju iallafall, kostar ju inte 800..
    ser bara på bilderna o då ser det tunnt ut..
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-15 15:07:57 följande:
    Oj vad mycket ni skrivit sen jag var inne senast... wow.. fick bläddre igenom fem sidor nu och kommer knappt ihåg hälften. Minnet har verkligen blivit sämre nu när jag är gravid.
    ja ibland är tråden helt död och ibland skrivs det så man inte hinner med.
    här ska man strax lägga in lite barnprylar på blocket.
  • Firstandhappy

ohh jobbigt, sitter här i min goda ro o får världens näsblod... har garanterat tappat flera liter... mmm minst..

• Fru T
    dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
    Det är ett superbra schampo!!! Kostar nog 800 kr/flaskan, men jag köpte det mest på skojs skull för att det var många som rekommenderat det. Det är väldigt drygt, men så har jag ju haft lite andra schampon under tiden också då jag har haft silverschampo till det blonda håret. Nja, nu kanske, jag vet inte riktigt... men jag har alltid haft tjockt hår innan. Men jag tror det har slitits en del när jag blonderade det.. Men nu har jag ju i stort sett klippt av allt det blonderade.... Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    I norrköping finns det en butik som heter hårvårdsbaren där hittar du alla dessa "märkesschampon" lite billigare än hos frisören å dom har även dom stora flaskorna.
    Ligger i Lindén (mitt uppe på stan)
    Du använder väll inte silverschampi dagligen hoppas ja för då sliter du nåt enormt på håret, det ska användas max 1gång/veckan

Ja köper alltid mitt schampo där. använder loreal professional "shine blond" 500 ml med pump å det räcker 3-5 månader beroende på hur långt mitt hår är. kostar 235 hos frisör å 179 på hårvårdsbaren.

Du han söka på deras sida för att se om dom har ditt schampo, där ser du även vilka storlekar dom har och vad det kostar http://www.harvardsbaren.se/index.html
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

såg nu att dom öppnat i MAXI- huset me (nkpg´s svar på IKANO - huset)

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

finns nåt liknande på Mobilia i mantorp, har inte vart inne o kollat men sett utifrån att dom har en massa hårvårdsgrejjer...

• Firstandhappy

hmm undrar om min son ska vakna snart så man kan klä på honom o komma ut lite.. har ju sovit som en gris sen kl 13.. trots kompis här med skrikig otäck son på 3 år... *ryser*

• dinana
    Fru T skrev 2009-04-15 15:10:53 följande:
    I norrköping finns det en butik som heter hårvårdsbaren där hittar du alla dessa "märkesschampon" lite billigare än hos frisören å dom har även dom stora flaskorna. Ligger i Lindén (mitt uppe på stan) Du använder väll inte silverschampi dagligen hoppas ja för då sliter du nåt enormt på håret, det ska användas max 1gång/veckan Ja köper alltid mitt schampo där. använder loreal professional "shine blond" 500 ml med pump å det räcker 3-5 månader beroende på hur långt mitt hår är. kostar 235 hos frisör å 179 på hårvårdsbaren. Du han söka på deras sida för att se om dom har ditt schampo, där ser du även vilka storlekar dom har och vad det kostar www.harvardsbaren.se/index.html
    Ah super! Nej, jag använder silverschampot väldigt sällan. Nu har jag ingen användning av det längre då håret är rätt ljust redan. Det bleks ju automatiskt nu när man är ute och rör på sig.

Skall ta å kika in där och se om de har den. Tack för tipset!
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 15:09:07 följande:
    ja fast en liten flaska räcker ju iallafall, kostar ju inte 800.. ser bara på bilderna o då ser det tunnt ut..
    Haha, ja det låter som min frisör. Hon trodde också att jag hade tunt hår, men när hon höll på å fika med det så vart hon mycket förvånad... om vi säger så =)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!