• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Humm, nej de hade nog inte min.... den fanns med men inget pris på.. fanns bara den lilla flaskan och den kostade 149 kr där...  Fast det blir ju i och för sig billigare literpris om man kunde köpa den stora flaskan hos dem också.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-15 13:53:35 följande:
    Ja tror ja hoppar det
    DET förstår jag!
    dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
    Det är ett superbra schampo!!! Kostar nog 800 kr/flaskan, men jag köpte det mest på skojs skull för att det var många som rekommenderat det. Det är väldigt drygt, men så har jag ju haft lite andra schampon under tiden också då jag har haft silverschampo till det blonda håret. Nja, nu kanske, jag vet inte riktigt... men jag har alltid haft tjockt hår innan. Men jag tror det har slitits en del när jag blonderade det.. Men nu har jag ju i stort sett klippt av allt det blonderade.... Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    Kan aldrig tänka mig att det kostar 800 :- för en flaska!!
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 15:06:29 följande:
    skulle jag absolut kunna tänka mig, bara mannen är ledig från jobbet den söndagen så..
    Det skulle vara jättekul!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 16:57:23 följande:
    Det skulle vara jättekul!
    Nej det var för två flaskor, men jag köpte dem av en kompis som hade en frisersalong som hon lade ner... Men nypriset låg på det om man köpte dem i frisersalongen. Det var två en-liters flaskor (en schampo och en conditioner). Matrix Biolage Fortifying Schampo/Conditioner
  • dinana

Någon som smakat på de där nya Singoalla Lakrits-kexen.. vart tvungen å köpa.. men det lät så grymt äckligt så vet inte om jag vågar smaka.

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-15 17:04:27 följande:
    Nej det var för två flaskor, men jag köpte dem av en kompis som hade en frisersalong som hon lade ner... Men nypriset låg på det om man köpte dem i frisersalongen. Det var två en-liters flaskor (en schampo och en conditioner). Matrix Biolage Fortifying Schampo/Conditioner
    Ok, jag tyckte du skrev att du köpt flaskan på nätet...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 17:18:55 följande:
    Ok, jag tyckte du skrev att du köpt flaskan på nätet...
    Jo, det stämmer bra det. Men via en kompis i USA som hade en frisersalong där som hon lade ner. Så jag fick rabatt =)
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-15 17:05:08 följande:
    Någon som smakat på de där nya Singoalla Lakrits-kexen.. vart tvungen å köpa.. men det lät så grymt äckligt så vet inte om jag vågar smaka.
    blää gillar inte lakrits
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-04-15 17:05:08 följande:
    Det har jag inte ens sett, det måste jag bara testa, jag som älskar lakrits. Får bli i helgen när jag får unna mig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-15 18:15:16 följande:
    blää gillar inte lakrits
    Haha, lakrits som är så gott =) Fast det blev lite konstig blandning.. men men,  det var helt okej faktiskt.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 18:18:50 följande:
    Det har jag inte ens sett, det måste jag bara testa, jag som älskar lakrits. Får bli i helgen när jag får unna mig
    Ungefär som här... får hoppas att man inte blir beroende nu bara... jag som älskar de vanliga Singoalla....
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 13:13:46 följande:
    Det har jag aldrig hört av mina vänner som cyklar med sina barn. Det blåser ju i vagnen också ibland i så fall... Som Becka skrev så tror jag mer på att de kan cykla med när de sitter stadigt och är starka i kropp och nacke.
    Det kommer av att dykreflexen (den som gör att små barn inte kan drukna, dvs dö av att få vatten i lungor. Man använder sig av det på bla babysim, man blåser i ansiktet innan barnet ska "dyka". Även vuxna kan regarea med att "dra efter andan" när det kommer en kraftig plötslig vindpust mot ansiktet.
    Men jag tvivlar på att det skulle göra att man inte kan cykla med dom.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!