Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-16 14:15:19 följande:
    Min man blir alltid vansinnig på dessa, vare sig han är i tjänst eller ej. Spec dom som stryker omkring å lurar folk att köpa kattguld! Han ringer å tipsar polisen om vart dom befinner sig direkt (vilket alla borde göra) Han känner ju igen dessa idioter på lång väg...Om ni blir "attakerade" på tex maxiparkeringen av en tant som vill sälja så kika er gärna omkring efter en bil där det sitter en gubbe i å ta reg nr å ring å tipsa polisen, det uppskattas!
    i höstas ringde vi polisen när tre zigenare stal allt ur myrornas "contranier"vid coop.
    en hade klättrar ner i en av dem och slängde ut allt innefrån till dem där ute.trist nog han de sticka innan polisen kom.

tyvärr han vi inte ta deras regnr på bilen.

det borde göra tiggeri olagligt i sverige
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 19:02:14 följande:
    tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...
    låter toppenbra.

här börjar man antagligen bli sjuk.har ont i öronen och halsen kliar för fullt.synd att man inte kunde följa med i dag på träffen
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 07:51:53 följande:
    Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..
    ush vad otäckt.tur att din sambi inte blev skadad

vad ska ni hitta på idag?här ska man bege sig till stan snart.ska spana efter tyger
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-04-17 19:30:59 följande:
    Ja, det är synd att an inte är gjord av pengar. =(
    ja ett par miljoner på kontot skulle inte skada*skratt*

här gjorde man stora fynd i både tygaffären och på pc city idag.synd att bägge butikerna stänger

ett tips till er som vill/behöver tillbehör till era mobiler.pc city säljer alla mobil tillbehör med 70% rabatt
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-17 20:59:19 följande:
    Hanni den underbara han är snart 5 men är fortfarande som en valp i huvet...
    så söt
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-17 21:45:01 följande:
    Jisses, man kan juh inte annat än bli förvånad. När man får en låne telefon från en operatör, kollar dom inte upp sina telefoner och raderar videoklipp, bilder och låtar som dom innan har haft i mobben??? Iaf till saken. Kollade igenom nu och hittade ett klipp där med värsta porren i. Nån dummer som suttit framför datan och spelat in med mobilkameran.. Tur att det "bara" var jag som hittade det. Kunde juh lika gärna vart en ungdom/barn som skulle haft den där låne telefonen.
    blä vad vidrigt.säg åt dem när du ska låna tillbaka lånetelefonen
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 09:09:58 följande:
    Det händer OFTA att de får tillbaka lånetelefoner med massa porr på. Men de borde ju kolla igenom dem och radera det som finns. När Patrik var lagerchef på elgiganten så var det nästan varje telefon sm behövdes fixas.Fy va jag är trött idag! 5 ½ timme på akuten satte sina spår. Antagligen alla spänningar också. Fy vad ont det gör i en när ens barn bara skriker rätt ut av smärta och man inte kan göra nåt. Jag skulle ha gjort vad som helst för att ta smärtan ifrån honom.Idag vaknade han och var kokhet så jag vet inte om det är en reaktion på gårdagen. verkar som att det får bli en lugn dag idag. Vi som skulle kolla på brudbuketter!
    vad har hänt?sänder dig många styrkekramar

här har man sovit 11 timmar*chockad*var helt däckad igår efter mensen.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 09:29:37 följande:
    Tack! Lucas gjorde illa sin lilla arm igår när vi var ute och lekte och hade det så mysigt. Han var vid gungorna och helt plötsligt låg han på backen och var jätteledsen. Lucas gråter liksom inte i onödan... När jag kom fram hängde armen på honom och jag fick absolut inte röra den. Jag trodde att axeln hade gått ur led eller nåt. Vi fick order om att åka upp till akuten direkt så att få iväg en bebis och en skadad ettåring var inte det lättaste. Men det gick och vi kom fram trots massa svordomar om varför vi hade flyttat till den här skitstan där jag inte hittar Röntgenplåtarna visade inget annat än "bara" mjukdelsskador" men efter medicinering så blev han sitt vanliga glada jag igen Det var fruktansvärt att se honom sån, men det kom in barn som hade det bra mycket värre så egentligen ska man vara tacksam.Vi sov allihopa till 9 idag så vi var väl helt slut hela familjen!Vad skönt att du är utvilad nu!

Nej det är det ju inte, men det är inte så kul för andra att ofrivilligt behöva ta hand om andras hemmavideos Man tycker väl kanske att man inte spelar in sånt med en lånetelefon...Det ska jag göra! Det är säkert så att det är kroppens försvar, den är ju väldigt smart egentligen. Tur att barn har sånt bra läkekött.
    fy vad otäckt.olyckor händer så fort.skönt att han inte bröt armen.ni får ha en bra dag i solen
  • Familjetrollet

oj vad ni skriver.här har man vart ute en sväng och köpt tygerna.så nu ska det sys barnkläder och väskor till loppisen.

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-18 15:35:53 följande:
    åååå ja måste bara berätta Mannen är en motorcykelkille å nu när våren är här så saknar han sin massor... I morse när han låg å sov så låg ja å kolla lite på han å helt plötsligt så Wrooomar det förbi en motorcykel utanför fönstret.Å vad gör mannen, joo han låter WROOOM å får ett stort smiil på läpparna snacka om att ja höll på att börja garva
    hahaha
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!