• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-23 11:14:06 följande:
    Nu e mannen på sitt återbesök efter operationen... ett helt halvår efter, dom sa att han skulle få det inom tre månader.... se sjukvården å deras tidsuppfattning Undrar när ja får min kallelse till allergicentrum... det lär ju dröja...
    Ja sjukvården är underbar!
    Hoppas det går bra för honom.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

Åååååå nu ringde min bästaste bästa Siri, hon är snart här

Min allraste bästaste vän från sörping som tyvärr bosatt sig hos sin far i Dumma skåneland (Helsingborg) men nuu kommer hon å ska leka med mig en hel helg *hoppar å studsar* Hon va redan i mjölby så ja får ta å studsa in i duschen..

eller studsa vet ja inte snarare rulla/kravla

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 11:17:40 följande:
    jo jag får med lite ont i axeln, tror man måste spänna lite mer, sen är man ju lite ovan att bära så med.. men skönt att det gick bra iallafall..
    Jo ja tror de med. Tar nog ett litet tag innan man får in rätta inställning o så. När vi klev av i Sundsvall för att byta så tyckte ja att den satt bättre än bytet i sthlm. Är ju så olika vart på höften man sätter den med. Bäst tyckte ja att de var ju längre fram på magen den satt typ. Hihi.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 11:19:21 följande:
    Åååååå nu ringde min bästaste bästa Siri, hon är snart här Min allraste bästaste vän från sörping som tyvärr bosatt sig hos sin far i Dumma skåneland (Helsingborg) men nuu kommer hon å ska leka med mig en hel helg *hoppar å studsar* Hon va redan i mjölby så ja får ta å studsa in i duschen.. eller studsa vet ja inte snarare rulla/kravla
    ja fy dumma henne... ha det så kul, vet hur underbart det är när man får umgås med underbara människor... love it..
  • dinana

godmorgon på er alla. vilket underbart väder man möttes av när man drog upp rullgardinen. vi har varit ute å lekt i lekparken här bredvid nu i två timmar. eller rättare sagt jag MOlly har budat runt med katterna springandes runt henne medans jag suttit på en bänk och tittat på. Är helt slut i kroppen nu, trots att jag bara suttit still =)

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Måste vara varmaste dagen i år idag. Varmt även i skuggan.

• Skorpan08
    dinana skrev 2009-04-23 11:27:20 följande:
    Måste vara varmaste dagen i år idag. Varmt även i skuggan.
    Här har vi 14,7 grader och vindstilla. Underbart!!!!!
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-04-23 11:31:26 följande:
    Javisst är det underbart. Var länge sedan som det var vindstilla ute också. Annars brukar det ju blåsa och då känns det ju så mycket kallare ute. Vi har suttit ute i solen och fikat lite granna också. Det konstiga är att det luktar kattpink här inne nu... är det straffet för att jag hade ytterdörren öppen. Funderar på om grannkatten lyckats smita in i lägenheten. Undrar vart den håller hus i sådana fall.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-23 11:31:26 följande:
    skönt att värmen är tillbaka.här har symaskinen gått för fullt.väntar på att gubben ska komma hem så man kan ta en snabbsväng till symaskinsaffären och köpa spetsband till klänningarna/linnena
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!