• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

åhhhh jag mår så illa... bläää, måste ha Piggelin..

• Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:10:05 följande:
    Jo inom familjen är det ju ganska kul. Men andra tittar ju hellre på kort än att gäspa sig igenom en film som bara familjen tycker är kul det är som sagt väldigt sällan som vi kollar på filmerna, men korten kollar vi på varje dag och Lucas uppskattar också sina album.
    Det är så olika De vi har haft här hemma har tyckt det varit roligare med levande film. Men klart vi inte tvingar dem
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 22:13:45 följande:
    Det är så olika De vi har haft här hemma har tyckt det varit roligare med levande film. Men klart vi inte tvingar dem
    ´Hehe, nä men klart man inte säger nåt. Men jag döör om nån ska visa en mossig film, det är verkligen ointressant. Kollar hellre igenom ett album!
    Det är ju faktiskt oftast bara familjen som tycker att det är kul.
    Firstandhappy skrev 2009-04-22 22:08:31 följande:
    fick hem mina 158 bilder igår, satt in dom i album nu så nu kan man bara fylla på...
    Ja men exakt, det är ju så kul att bläddra i. Jag beställde över 200 sist så jag har insett att jag måste beställa lite oftare Tur att det är så billigt och smidigt!
    Ska ni åka buss ner till Ullared eller bil?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:17:34 följande:
    ´Hehe, nä men klart man inte säger nåt. Men jag döör om nån ska visa en mossig film, det är verkligen ointressant. Kollar hellre igenom ett album!Det är ju faktiskt oftast bara familjen som tycker att det är kul. Ja men exakt, det är ju så kul att bläddra i. Jag beställde över 200 sist så jag har insett att jag måste beställa lite oftare Tur att det är så billigt och smidigt!Ska ni åka buss ner till Ullared eller bil?
    Mmm..fast nu är det ju faktiskt de själva som har sagt att de vill se när de kommit hem till oss
    Men jag lovar att jag aldrig nånsin ska visa dig nån film om du nånsin kommer hit
    Alla kan väl få tycka olika?
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 22:19:58 följande:
    Mmm..fast nu är det ju faktiskt de själva som har sagt att de vill se när de kommit hem till oss Men jag lovar att jag aldrig nånsin ska visa dig nån film om du nånsin kommer hit Alla kan väl få tycka olika?
    Tack!
    Jag har inte sagt nåt annat utan jag står för min åsikt. Jag vet att många håller med men när det visas en film så håller alla god min. Då är det bättre att vara ärlig tycker jag!
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:26:32 följande:
    Tack!Jag har inte sagt nåt annat utan jag står för min åsikt. Jag vet att många håller med men när det visas en film så håller alla god min. Då är det bättre att vara ärlig tycker jag!
    Och jag säger att alla tycker olika!! Alla behöver inte tycka som dig. Både dina och mina åsikter är lika mycket värda.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 22:29:07 följande:
    Och jag säger att alla tycker olika!! Alla behöver inte tycka som dig. Både dina och mina åsikter är lika mycket värda.
    Det är väl ingen som har sagt nåt annat. Jisses!!
    Alla behöver inte tycka som dig heller. Bara så du vet!
  • Apipoulai

Jag har bara 518 bilder på BDB (sedan 071101)  sen så har jag ju rensat bort lite gammalt stuff också. Plus att jag inte lägger in bilder varje dag,

? Do what you like. Like what you do. ?
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:33:42 följande:
    Det är väl ingen som har sagt nåt annat. Jisses!!Alla behöver inte tycka som dig heller. Bara så du vet!
    Har jag aldrig påstått heller.

Godnatt!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-22 22:35:29 följande:
    Jag har bara 518 bilder på BDB (sedan 071101)  sen så har jag ju rensat bort lite gammalt stuff också. Plus att jag inte lägger in bilder varje dag,
    Nä men det blir annorlunda sen. Det är ju roligare att lägga ut bilder på sina barn.
    Du kommer nog ikapp sen ska du se
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!