• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

OJoj, vilka heta diskussioner som pågår här då.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-22 21:48:58 följande:
    Vad skönt att resan upp gick bra! Jag har hållit tummar och tår för er mest hela dagen.
    Tack så mkt vännen.. Måste vart därför de gick så bra.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:36:35 följande:
    Nä men det blir annorlunda sen. Det är ju roligare att lägga ut bilder på sina barn.Du kommer nog ikapp sen ska du se
    Kanske, fast då har man väl inte tiden. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • SmileyMalin

Äsh vilket taskigt väder idag... vaknade till fågelsång och en klarblå himmel, men när jag väl "skuttade" upp ur sängen och tittade ut var det ju frost och minusgrader. hmmmm

• thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-04-23 07:21:08 följande:
    Äsh vilket taskigt väder idag... vaknade till fågelsång och en klarblå himmel, men när jag väl "skuttade" upp ur sängen och tittade ut var det ju frost och minusgrader. hmmmm
    Här lyser solen, men kallt det är det. :(
    Apipoulai skrev 2009-04-23 01:42:07 följande:
    100 dagar kvar idag torsdag.
    Jippi!!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-04-23 07:21:08 följande:
    va???? här skiner solen för fullt och fåglarna är pratglada som alltid vid solsken på morgonen

ang ULLARED.jag följer gärna med om det blir nån helg eller lov om jag har råd.
  • Maria84

Här är det också fint väder, solen skiner, himlen är blå och fåglarna kvittrar för fullt. Men det är ingen värme ute ännu direkt, 3 grader bara. 

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:17:34 följande:
    Ja men exakt, det är ju så kul att bläddra i. Jag beställde över 200 sist så jag har insett att jag måste beställa lite oftare Tur att det är så billigt och smidigt! Ska ni åka buss ner till Ullared eller bil?
    åker bil ner med min moster o mormor..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-23 00:16:11 följande:
    Kanske, fast då har man väl inte tiden. ;)
    man får ta ikapp det sen, hann inte med så mycket heller första tiden men nu när wille är lite större så hinner man att kolla o fixa lite.. men maaaaassa kort blir det..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!