• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84

Ja visst är det underbart! Här är det 16,5 just nu och vindstilla. Lucas ligger i sängen och sover så jag ska ta och fixa lite disk och annat för när han vaknar så beger vi oss ut igen.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 08:42:04 följande:
    I början sover ju bebisen för det mesta så då är det inga problem. När jag hade bara Lucas hade jag hur mycket tid som helst. Nu är grabbarna ganska synkade så de sover samtidigt osv... Jag lägger jag in bilderna när pojkarna sover eller när Patrik är hemma och leker med barnen. Vi prioriterar att få in bilderna eftersom vi har väldigt många som följer vår bilddagbok. Det går ju ganska snabbt att få in dem
    Eller så sover mamman då också. ;) Den som lever får se. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-04-23 11:33:14 följande:
    hehe hitta en bild på en jätte söt bröllopstårta :)www.weddingannouncer.com/pictures/19438/diary...kanske inte riktigt min smak, och sen ska vi ju inte ha dop heller..
    Den var söt!
    Skulle behöva en blå variant i så fall
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

suck, har ju massa kvar att städa... äh skiter i det, solen skiner o alla säger ju att det är varmt så... åker ut på landet istället o sätter mig i solen.

• Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 11:45:13 följande:
    suck, har ju massa kvar att städa... äh skiter i det, solen skiner o alla säger ju att det är varmt så... åker ut på landet istället o sätter mig i solen.
    Det tycker jag att du gör rätt i!
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-23 07:53:18 följande:
     Jippi!!
    Ja, jag tycker att tiden går lite fort nu ändå. Nyss det var december känns det som. Men vad gör jag med tiden som går? Ingenting, jäkla looser man är. :( Bra att tiden går förresten, för då får jag mer mening med min tillvaro än att bara existera. :) Tur jag har fotbollen, det är mitt liv. <3
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-23 11:19:21 följande:
    Åååååå nu ringde min bästaste bästa Siri, hon är snart här Min allraste bästaste vän från sörping som tyvärr bosatt sig hos sin far i Dumma skåneland (Helsingborg) men nuu kommer hon å ska leka med mig en hel helg *hoppar å studsar* Hon va redan i mjölby så ja får ta å studsa in i duschen..eller studsa vet ja inte snarare rulla/kravla
    Inte prata illa om Sundets Pärla. Längtar tillbaka dit. :(
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 11:45:13 följande:
    Vad härligt det låter!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

jajjemensan, packa bilen för nu bär det av ut på landet, ska åka till lillasysteryster o låta william leka med kusinen o mamma ska sitta i solen å lata sig o dricka kaffe... sköööönt..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!