• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Hahaha Cristine sprang runt å visa mig hur ja skulle bete min vid värkar hon va lite söt å såg helt galen ut... syntes att hon jobbat vid förlossningen i 25 år tidigare

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 18:05:09 följande:
    hahahaha hon är för söt... fy fan i 25 år?? kan man inte tro om henne, tycker inte hon ser så gammal ut..nä jag verkligen avgudar henne på alla sätt o vis.. vi skrev förlossningspapper o grejjer idag o pratade om förlossning o allt annat runt omkring, om barnvakt var fixad o väskan packad o så.. fick beröm för att jag var otroligt välförberedd o smart..
    ja vi funderar me på hur gammal hon är, får inte ihop det riktigt... Tedde undra om hon va med vid förlossningar nåt å då sa hon att hon slutade på förlossningen för 10 år sen efter att jobbat skift i 25 år...

Så ja får inte ihop det alls, hin ser ju jätte ung ut!

men kolla Tedde inte fan ser han ut att va 43...

Vi snacka en hel del om förlossningen å mina känslor inför bedövningar å sånt... å Teddes ansvar att peppa å sånt där.. Å att det är så svårt att förbereda sig för nånting som ingen kan förutse osv..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 18:05:09 följande:
    hahahaha hon är för söt... fy fan i 25 år?? kan man inte tro om henne, tycker inte hon ser så gammal ut..nä jag verkligen avgudar henne på alla sätt o vis.. vi skrev förlossningspapper o grejjer idag o pratade om förlossning o allt annat runt omkring, om barnvakt var fixad o väskan packad o så.. fick beröm för att jag var otroligt välförberedd o smart..
    Vadå för förlossningspapper?

Ja sitter me ett papper som heter "födelseplan för förlossning och bb" med några frågor på å funderar på va fan ja ska skriva, OM ja ska skriva... tedde har koll på vad ja vill så ja liter fullt på att han vet va han ska säga7göra om ja inte är benägen till det själv...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 20:53:08 följande:
    joina mig, ska lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet...
    Jag joinar!!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 08:44:49 följande:
    inte för att va sån, mer tror mer att det beror på engagerade bra föräldrar som uppmuntrar sina barn o stöttar dom genom livet och utbildningen än på illamåendet..Tror på foskning när det kommer från fler ställen än bara ett..
    Tror ja me, mamma mådde ju jättedåligt hela grav me mig å se på mig

Har inte fått den hjälp å stöd hemifrån som ja behövt för att lyckas... annars kanske det sätt annorlunda ut..

men Tedde hävdar ju att han är skitsmart så vi får väll se om vi får en lite einstein
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 08:56:59 följande:
    Exakt. Såna där grejer har inte stämt på mig. Skulle jag ha gått på det skulle jag haft två flickor Men det går ju bra att gissa, 50 % chans att pricka rätt liksom
    Ska ja gå på det där me Hjärtljuden då har ja nog een tvåkönad bebis
  • Fru T

I natt har värktabletterna skött sin uppgift å ja har sovit nästan hela natten

Idag ska ja plocka upp babyskyddet å lukta på det å se om tyget behöver tvättas för ikväll har ja tvättnöje igen...

Funderar på att ta upp vagnen snart me å lägga folie i så Sture vänjer sig vid att det faktist inte är hans vagn vilket han tycktes tro sist den va uppe men kanske ska vänta nån vecka till... eller kanske inte...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 09:14:06 följande:
    jag hoppas den får en kombination av mig o dani, min lättlärdhet och hans intresse att lära sig.. samma med danis sociala förmåga och min spydighet, då kommer han kick som as på dagis..
    hH samma här en PERFEKT kombination... helt bedårande å klipsk!
  • Fru T

jag är ju "plötsligt händer det" smart

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!