VI från Linköping Del 3!!!!
Firstandhappy skrev 2009-05-07 12:53:41 följande:
när vi va på sånt va det fullt i lokalen o då fanns det inte en chans att man kunde "mygla" sig på, men det va ju i mjölby o jag vet inte hur det ser ut här i stan, är dock väldigt bra information som är värd att gå på...
ja jag tänker då inte bråka med maten nu när han är så pass "sjuk"..skönt, snart kommer mamma så jag ska åka ner till Bm o kolla allt, hoppas värdena har blivit bättre, mår allt som oftast ganska dåligt nu o har ont i magen till o från..
då får ni krya på er.sänder er krya på er kramarja jag tänker då inte bråka med maten nu när han är så pass "sjuk"..skönt, snart kommer mamma så jag ska åka ner till Bm o kolla allt, hoppas värdena har blivit bättre, mår allt som oftast ganska dåligt nu o har ont i magen till o från..
Apipoulai skrev 2009-05-07 12:48:52 följande:
Är det någon som har erfarenhet av föräldrainformationen på F-kassan?Vi har totalt missat att boka in oss på ett möte och alla (två!) möten som finns innan vårt BF är fullbokade. :ONån som vet om man ändå kan mygla in sig på två platser?nä nu ska jag ta och ta mig en simtur ute*skratt*