dinana skrev 2009-05-08 18:34:50 följande:
Han vet ju, bara att han larvar sig. Han var ju med på näst senaste kollen. Sen tar jag åt mig alldeles för lätt.. tål inte mycket nu förtiden.
men han borde inte larva sig om hur du mår och dina komplikationer.det är ju inget man larvar sig över
Firstandhappy skrev 2009-05-08 18:44:57 följande:
mamma är på G in hit för att hämta upp mig, blir till att åka in iallafall, värken ökar och fått ett konstigt tryck över magen...Pratade med den otrevligaste bm jag nånsin stött på i telefonen innan, va beredd att skälla ut henne efter noter när de skulle ringa tillbaka, men då va det en annan jag fick prata med..
jag håller tummarna för dig.lycka till på sjukhuset.hoppas du slipper den otrevliga bm
thelifesaviour skrev 2009-05-08 18:55:21 följande:
Ewa, hoppas allt går bra! Ring om det är någonting, lova det.Jag fick vända när vi kom till Lambohov, för då fick jag äntligen tag på Ewa. Var livrädd där ett tag. Men sen åkte vi hem till mamma och åt jordgubbar, sen blev det god mat på Magnolia, i spöregnet, hur gosigt som helst.
vad snällt av dig som ställer upp så fint för ewa,skönt att det inte var nått riktigt otäckt som hade skett