Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-05-08 08:34:00 följande:
    www.aftonbladet.se/wendela/barn/article509459...
    stämmer inte.jag hade så starkt illamående att jag nästan blev medvetslös av det.rena bluffen

jag mådde illa med de tre sista.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-08 09:21:54 följande:
    Jag mådde aldrig illa med Molly och de säger ju att hon är väldigt smart på dagis i alla fall. Hon byggde ju med klossar långt innan de andra och så.. sen om det betyder något det vet jag inte. Men jag mådde som sagt aldrig illa med henne så hon borde ju vara jättekorkad egentligen.
    jag mådde lagon illa med stora töen.vi skit på bvc då töen vid 1 års ålder sa för långa meningar,maken sa till bvc tanten att vi kan ju inte be tösen vara tyst.många tror att stora tösen är flera år äldre än vad hon är.som 2 åring lade hon 50 bitarspussel utan problem

illamåendet har nog inget att göra med hur kloka barnen blir.det är nog generna som står för klokheten
  • Familjetrollet

tösen ska det vara i första raden

nu ska jag återgå till städningen,packningen och tvätten

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-08 09:35:19 följande:
    Hehe mannen vill att bebis ska komma, ja gick ner å hemta babyskyddet då följde han me å tog vagnen nu har han puttsat den å kör fram å tebax i v-rummet
    vad sött.börjar din man 2bygga bo"oxå nu inför förlossningen?min make sa att jag var tidigt ute när jag fixade sängen 1 månad innan bf.tösen tittade ut i v 37+4.

likadant var det när vi fixade nya lyan när jag gick över tiden med lillan.maken sa att jag skulle föda den natten.jag sa nää.men shit vad min make har rätt!han har haft rätt 4 av 4 gånger.han är verkligen synsk ibland så det är otäckt.han hade nån gammal släkting som var likadan.de tog alltid rätt ang kön,att nån var gravid innan personen i fråga visste det själv.maken ser det i ögonen säger han
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-08 12:36:38 följande:
    Hej tjejer! Blev inte mkt sömn inatt, vaknade varje timme. Men så härligt att få åka och hämta hem sina grabbar och krama om dem! Har fått beskedet också att Litens aska kommer att spridas ut i minneslunden i Skeda Udde. Vi kan få askan själva också men det blir inte billigt. Vi har en månad på oss att bestämma oss men just i nuläget låter Skeda Udde som rätt beslut med tanke på att det skulle kosta oss 8000:- att få askan själva och sen begravningsbyrån ovanpå det. Har fått frågan från många om vad vi ska ge Liten för namn, och just nu har vi ingen aning!
    jag lider så med er.jag förstår att ni har svårt att välja namn mitt i all sorg.sänder er många styrkekramar
  • Familjetrollet

nu är ni välkomna in på min FC sida och kolla i n alla bilder jag har lagt in.ni som inte kommer in får hojta till så fixar jag det.

jippi nu kollar solen fram igen.nu ska jag ta och packa lite,bara 21 dagar kvar...

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-08 14:46:08 följande:
    Ja, jag som hade hoppats på att få föda vaginalt för en gångs skull. Men nej, så blir det antagligen inte =( Blir ledsen bara jag tänker på att allt skall gå emot en hela tiden. Sen fattar ju inte sambon något heller. Han tycker jag skall vara hemma och ta hand om allt här hemma medans han jobbar. Sen att Molly är sjuk, det är mitt ansvar. Men nu fick han minsann stanna hemma för det orkar inte jag med. Mina fötter sväller i alla fall, för jag får knappt på mig mina stödstrumpor längre.
    usk villken sambo.jag skulle nog visat vart ytterdörr står om min make var så som din sambo.

han får ta och växa upp då han snart är tvåbarns pappa!
    Fru T skrev 2009-05-08 14:59:12 följande:
    Fan ja har fått en infektion i percing hålet på magen, hade en percsing i naveln fast på undersidan å nu är det jätte rött, fick en bristning där för några månader sen...Nu är det super ömt å klämmer ja så kommer det massa äckligt var ur det över hålet å det svider å är jätte ömt blääääätvättat me sprit men det får ja ju liksom inte IN i hålet...kan tillägga att ja tog bort percingen för över 1,5 år sen!!
    aj det lät inget vidare hoppas det läker snabbt
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-08 14:39:01 följande:
    Är det normalt att man svullnar upp en massa nu. Min barnmorska kände knappt igen mig idag (och då sågs vi ju i måndags senast). Visade sig att jag gått upp 4 kilo sedan dess. Så hon ringde upp till förlossningen direkt och frågade om hon kunde släppa mig. Sen pratade vi om vändningsförsök, men hon trodde inte de gjorde det på mig utan att det blir snitt inom kort. Jahopp...
    konstigt att de släppte hem dig.jag blev akut inalgd direkt när sonens flöde var dåligt plus att jag hade mycket lite fostervatten.jag lider med dig då du bara har motgångar just nu
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-08 14:07:53 följande:
    Va duktig du är, ja sträckte mig så långt att ja spreya ugnen me ugnsrengöringsmedel så mannen fick skura ur den när han kom hem från affären (ja skrubba faktist gallret så ja gjorde ju nånting ja me)Nu sitter ja å funderar på kladdkaka, men tror det blir ett par knäckemackor me fetaost å tomat iställe
    ajabaja sitta och läska oss med kladdkaka*skratt*

jag funderar på att ha fika hemma hos oss efter flytten.så ni som vill komma och fika kan hojta till
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2009-05-08 14:03:54 följande:
    Jag vill gärna kolla
    jag inboxar dig mitt alias
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!