Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

nä nu får maken ta och komma hem innan det blir mer oväder.han kunde inte stå emot vädret utan åkte till kolonin och tittar till huset.nu lär han bli ännu mer sjuk när han är ute i regnet med sin förkylning

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-08 19:22:44 följande:
    Ja, just det. I mitt galleri under Nr5 ligger en nytagen magbild. Om någon är nyfiken alltså!Fredagskramar till ALLA!!!!!!!!!
    jag kikar gärna på din nya magbild.bebismagar kan man inte få nog utav
  • Familjetrollet

skorpan08

superfin magbild.
    din press var fin.jag ska förnya mitt plus framöver och fixa bilder mm när jag kan spärra sidan igen.

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-08 19:36:46 följande:
    Vi var på RUL och frågade då om vi kunde kika efter. Vistt kunde vi det. Och han bresade rent ut sagt på benen så en blind hade kunnat se vad det var för kön. Det kunde inte bli mycket tydligare sa läkaren.
    haha en busig gosse med andra ord.nu är det strax dags att inta tv läge i sängen.

ni får ha en bra kväll allesammans
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 22:02:35 följande:
    ja just det, kommit hem nu, låg en timme o blev undersökt... Molgan mår kalas som jag visste redan innan, däremot har det gått från sträckning till bristning i muskel... rakt upp i mumindalen.. fått piller som jag tydligen kan bli rätt fin på s jag kan sova, mycket vila o inget sex... nähäää det menar dom inte...Fick ju självklart den sura otrevliga bm när jag kom in, mamma va rätt otrevlig tillbaka. hahahha tycker om min lilla mamma som biter som en liten ilsken hund..
    skönt att din mamma sa ifrån.hoppas du mår bättre idag
  • Familjetrollet

god morgon allesammans

här känner man sig som en zombie idag.blev väkt inatt av rejält ösregn.strax ska lillan väckas.maken får sova lite längre.stora tösen vaknade lika tidigt som mig.

vad ska ni hitta på idag?vi ska till öppet hus på rosendalsskolan och sen ska stora tösen skjutsas till ett kalas.vad som händer sen vet vi inte då vädret är dåligt idag med.

hade vädret vart fint kunde man ha åkt till valla då det är vallajippo idag

• Familjetrollet
    Treo76 skrev 2009-05-09 12:17:33 följande:
    Hej! Jag är nyinflyttad till Linköping (Lambohov) och jag och min man som kommer från England känner ingen i Linköping så jag undrar om jag får vara med på er tråd? Vi har en liten son, född aug 07, som går på dagis nu och jag jobbar heltid Vi har inget lillsyskon på gång än men det börjar bli dags att fundera på det.
    välkommen hit
    kugghjul skrev 2009-05-09 09:45:01 följande:
    Hejhej! Sitter också i sängen... sambon ligger och sover jämte mig, så jag fick fixa egen frukost och kaffe. hmpf! :D Sitter här och läser inlägg och kände för att skriva nåt också.... hoppas det inte är olägligt att hoppa in lite i den här gruppen också :)Ska på föräldrautbilding på onsdag på KH, nån mer?
    välkommen hit
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-09 08:06:26 följande:
    Vad är det på Valla?
    jepp.vi struntar i det då det blåser så kallt ute
    Maria84 skrev 2009-05-09 08:06:07 följande:
    Gomorron på er! Lite bättre sömn inatt men vaknat flera ggr och gråter mig till sömns istället. Och sambon känner sig maktlös som inte kan göra så mkt för mig. Vädret verkar klarna upp så vi ska iväg på koutsläpp, Liam vill jättegärna åka och han vill helst att jag ska följa med så jag ska göra det. Hoppas att vädret håller i sig nu bara. Sen får det bli myslördag tror jag. Skulle behöva shoppa lite till ungarna, för pengar som egentligen inte finns, men det får vänta ett tag till tror jag även om det är vissa saker som de verkligen behöver nu. För tidigt att springa omkring som en dåre. Har kollat på nätet för att slippa springandet men inte hittat nåt direkt.
    många styrkekramar till dig.själv försöker jag glömma allt med mitt MA.inte lätt när man blir påmind titt som tätt.de flesta klädbutikerna skickar kläder numera över nätet.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-09 10:54:58 följande:

Här blir det att det lugnt en timme o gosa med barnen o sambon, sen ska jag duscha o packa lite, sen ska jag o Lillisen ta tåget till Norrköping. Vi ska förfesta lite hemma hos min mamma, sen ikväll är det Otten som gäller o 10 års återträff med högstadiet.
    ni får ha en riktigt bra kväll
    dinana skrev 2009-05-09 10:50:04 följande:
    Fick en ny tid idag nu så skall in vid 14. Får se om man blir inlagd idag eller hur det nu blir
    håller tummarna för dig
  • Familjetrollet

nu börjar det bli förstörelse igen i området.nyss när vi kom hem så har nån IDIOT tagit bort hela brunslocket över ena brunnen.det vara nära att något av våra barn hade ramlat ner!locket syns inte till.vi har inget som vi kan lägga över det stora hålet

vet nån vart man ringer?locket måste ju dit snarast innan nått djur eller barn ramlar ner och skadar sig allvarligt!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!