VI från Linköping Del 3!!!!
nä nu får maken ta och komma hem innan det blir mer oväder.han kunde inte stå emot vädret utan åkte till kolonin och tittar till huset.nu lär han bli ännu mer sjuk när han är ute i regnet med sin förkylning
nä nu får maken ta och komma hem innan det blir mer oväder.han kunde inte stå emot vädret utan åkte till kolonin och tittar till huset.nu lär han bli ännu mer sjuk när han är ute i regnet med sin förkylning
skorpan08
superfin magbild.
din press var fin.jag ska förnya mitt plus framöver och fixa bilder mm när jag kan spärra sidan igen.
god morgon allesammans
här känner man sig som en zombie idag.blev väkt inatt av rejält ösregn.strax ska lillan väckas.maken får sova lite längre.stora tösen vaknade lika tidigt som mig.
vad ska ni hitta på idag?vi ska till öppet hus på rosendalsskolan och sen ska stora tösen skjutsas till ett kalas.vad som händer sen vet vi inte då vädret är dåligt idag med.
hade vädret vart fint kunde man ha åkt till valla då det är vallajippo idag
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-09 10:54:58 följande:
nu börjar det bli förstörelse igen i området.nyss när vi kom hem så har nån IDIOT tagit bort hela brunslocket över ena brunnen.det vara nära att något av våra barn hade ramlat ner!locket syns inte till.vi har inget som vi kan lägga över det stora hålet
vet nån vart man ringer?locket måste ju dit snarast innan nått djur eller barn ramlar ner och skadar sig allvarligt!