Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Jag älskar också kyckling, det skulle jag kunna äta varje dag!

familjetrollet: Jag har samma blogg, men jag har låst den. Om du vill inboxa mig din mailadress så skickar jag en inbjudan.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-14 18:03:57 följande:
    hahahaha ja se där, jag har precis "råkat" kasta sönder en av willes flaskor... Nån som vill ha en trög man??? jag kan köra hem honom till er om ni vill??
    Oups! Sånt som händer
    Karln får du dock behålla!
  • JePaLuLi

Båda mina barn har kommit på 39+4 Det är lite roligt!

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-15 17:47:38 följande:
    ja men du e ju lite udda hehe nee men ja undrar verkligen va du har gjort för superduper "husmorsknep" för att lyckas Ja tycker inte ja har det så farligt när man hör hur vissa kan ha det men ja vill verkligen inte vara gravid mer... hon e ju klar nu för bövelen
    Ja, nån ska ju vara det med
    Med Lucas gjorde jag massa situps under dagen, har hört flera som det funkat för På kvällen åt vi stark mat som tydligen också kan hjälpa till. Det satte ju igång i alla fall
    Med Linus hade vi sex och sen åt jag massa pepparkakor som också kan hjälpa till sägs det. Men det är väl bluff som med allt annat, bebisen kommer ju när den är redo.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-15 18:08:50 följande:
    ja det tror ja me, att den kommer när den e redo asså...Fatta dom som ger sig på att dricka dom där jädra häxdryckerna å gör allt möjligt konstigt Stark mat tänker ja inte försöka me för då får ja halsbränna Sex jobbar ja på men mannen är inte riktigt me i svängarna... Kanske ska ge mig på lite situps iallafall
    Nej man måste ju ändå använda sunt förnuft. Som tex ricinolja är ju rent av farligt. Min kompis tog det och hennes dotter höll inte på att överleva förlossningen. Det gick så fort och hon blev jättestressad och hennes hjärtljud stack iväg. det kunde ha gått riktigt illa! Usch. Det skulle jag aldrig ge mig på!
    Jag är övertygad om att bebisen kommer när den är redo. Testade sit ups med Linus eftersom jag var öppen 4 cm tidigt, men han ville inte ut för det
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:33:07 följande:
    nyss hemkommen efter en heldag på landet hos mamma, eller nja sambo o wille har haft heldag, jag har vart liggandes i solstol i skuggan pga värken som vägrar ge med sig..men de har sparkat boll o jagat hund o grillat o haft det jättebra... nu är man trött efter solen o ska njuta av lite kaffe i soffan o sen sova..
    Det låter som en skön dag för er alla
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:51:51 följande:
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
    Fy
    Kan du inte få nåt starkare mot värken då? Så kan du ju inte ha det... Man kan ju inte sluta leva liksom. Det var som när de sa till mig att jag bara skulle ligga ner mesta delen av tiden. Jag ifrågasatte då om de skulle fixa barnvakt och hemtjänst åt mig i så fall. Det låter så bra men det funkar ju inte i praktiken.
  • JePaLuLi

Finns det nåt bra ställe där man kan färga håret och där det inte kostar en förmögenhet??

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 22:05:28 följande:
    inte där jag gick sist iallafall, kostade 1500 för lite slingor
    Sjukt ju. Ringde Zigges förut och hon sa från 1300 och uppåt. För lite färg??
    Jag klippte, färgade och slingade mig inför Lucas dop och det betalade jag drygt 900 :- för, det var helt ok tycker jag!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-15 22:14:04 följande:
    Du kan inte färga själv hemma då?
    Jo det skulle jag kunna göra om det inte var så att det måste vara exakt samma färg som löshåret...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!